Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@22:52:48 GMT

اسکی دارای کرسی بین‌المللی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۴۶۹۳

اسکی دارای کرسی بین‌المللی شد

با حکم رئیس فدراسیون جهانی اسکی، نظریان کرسی بین‌المللی گرفت.

یوهان الیاش رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی(FIS) در حکمی عباس نظریان را به عضویت کارگروه توسعه برنامه‌های این فدراسیون بین‌المللی (FDP) درآورد‌.

اعضای کارگروه توسعه برنامه‌های فدراسیون بین‌المللی اسکی مستقیما از سوی ریاست این فدراسیون بین‌‌المللی انتخاب شده‌اند و قرار است در این کارگروه به ارائه برنامه‌ها و راهکارهایی از قبیل برگزاری کمپهای تمرینی، توسعه زیرساخت‌ها، اعزام مربیان به دوره‌های مختلف و دیگر برنامه‌ها برای توسعه اسکی جهان پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای نخستین بار است که یک ایرانی به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی به عضویت این نهاد بین‌المللی در می‌آید.

هلند، روسیه، دانمارک، صربستان، پرتغال، کره‌جنوبی، آرژانتین، بوسنی و هرزگوین، قزاقستان و آفریقای جنوبی دیگر اعضای این کارگروه هستند‌./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست مرادیان معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور محسن الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی، ابوئی رئیس اتاق اصناف، طاهری کارشناس اداره صمت و زارع رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌ها در محل سالن جلسات فرمانداری مهریز برگزار شد.


بررسی مشکلات توسط اتحادیه نانوایی‌ها اعم از پاسخ گویی میزان نان و تراکنش متعارف، افزایش تنوع قیمت نان محلی، چگونگی تسریع در رفع اختلال تشخیص سهمیه توسط سامانه (قطع و کسر)، نحوه ارائه تسهیلات به واحد‌های خبازی، اتصال خبازان به سامانه برای کنترل جزیی‌تر عملکرد و بررسی آخرین وضعیت فرآیند توزیع و میزان سرانه آرد در شهرستان از جمله مواردی بود که در این کارگروه مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

دیگر خبرها

  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • توسعه دریامحور باید دارای روحی مردمی و دانش بنیان باشد
  • پیشنهاد استاندار هرمزگان برای ایجاد ‌راه زمینی به کیش