Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی معاون آب و آبفای وزیر نیرو، صدیقه ترابی به عنوان مدیرکل دفتر رودخانه‌های مرزی و منابع آب مشترک وزارت نیرو منصوب شد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، قاسم تقی‌زاده خامسی در این حکم، بر تدوین سند راهبردی آب‌های مرزی و مشترک با همکاری دستگاه‌های ذیربط، انجام مذاکرات و اجرای معاهدات، موافقت‌نامه‌ها و پروتکل‌های مرزی و پیگیری تنظیم و مبادله موافقت‌نامه‌های جدید مورد نیاز، صیانت از حقابه‌های مرزی در چارچوب معاهدات دوجانبه، چند جانبه و قواعد بین‌المللی، هدایت، مشارکت و پیگیری امور کمیسیون‌ها، کمیته‌ها و کارگروه‌های مشترک و اجلاس‌های دوجانبه و چندجانبه و سیاستگذاری و مشارکت در تدوین برنامه‌های بهره‌برداران و حفاظت از تاسیسات و سازه‌های آبی مشترک با کشورهای همسایه و حل و فصل مباحث فی‌مابین تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این حکم همچنین، هماهنگی با بخش‌های مختلف وزارت نیرو از جمله حوضه‌های آبریز مرزی و مرکز مطالعات رودخانه‌های مرزی و منابع آب مشترک با هدف اجماع در فرآیندهای تصمیم‌گیری مربوط به منابع آب مرزی و مشترک در سطح وزارت نیرو، تعامل با نهادها و سازمان‌های بین‌المللی مرتبط و پیگیری تثبیت مرزهای رودخانه‌ای و ساماندهی بستر و کناره‌ رودخانه‌های مرزی در چارچوب قوانین و مقررات ملی و بر اساس قراردادها و پروتکل‌های دو جانبه با کشورهای همسایه مورد اشاره قرار گرفته است.

پیگیری تامین مالی برای پروژه‌های ساماندهی رودخانه‌های مرزی و اجرای پروژه‌های مشترک با کشورهای همسایه، رصد، ارزیابی و تحلیل سیاست‌ها، برنامه‌ها و حوادث بین‌المللی مرتبط با هیدروپلیتیک منطقه و جهان، تدوین سیاست‌های رسانه‌ای در خصوص آب‌های مرزی و منابع آب مشترک و انجام مطالعات و پژوهش‌های موردنیاز از جمله موضوعات دیگری است که در این حکم مورد تاکید قرار گرفته است.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) صدیقه ترابی قاسم تقی‌زاده خامسی معاونت آب و آبفای وزارت نیرو وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو پاون قاسم تقی زاده خامسی وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو مرزی و منابع آب مشترک رودخانه های مرزی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن