Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:49:23 GMT

آزمون دوره‌ای ۶۰۰ نازل سوخت مایع در لرستان انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۵۱۸۱

آزمون دوره‌ای ۶۰۰ نازل سوخت مایع در لرستان انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شفائی امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با مراجعه کارشناسان استاندارد به جایگاه‌های توزیع سوخت مایع (بنزین و گازوئیل)، از ابتدای سال تاکنون ۶۰۰ نازل مورد آزمون دوره‌ای قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کنترل و آزمون نازل‌های جایگاه‌های سوخت مایع استان به منظور بررسی صحت عملکرد نازل و جلوگیری از کم فروشی و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اندازه شناسی استاندارد لرستان افزود: آزمون دوره‌ای نازل‌های سوخت مایع جایگاه‌ها، با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان و استفاده از توان کارشناسی سه آزمایشگاه‌های همکار و انجام می‌شود و نظارت‌های لازم در قالب گشت مشترک صورت می‌گیرد.

کد خبر 5249527

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره استاندارد لرستان خرم آباد جایگاه سوخت ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان ایلام بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 عکس استانها اردبیل کنکور سراسری خشکسالی اراک سوخت مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان