Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد از انجام معاینات مکرر و ماهانه زیست محیطی خودروهای ناوگان خدمات شهری شامل چهار هزار دستگاه انواع خودروی سنگین و نیمه سنگین شامل خودروهای جمع آوری زباله، خاک و نخاله، تانکرهای آبیاری فضای سبز و خودروهای مکانیزه شستشوی جداول در کلانشهر مشهد خبر داد.

محمد پذیرا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت کنترل و کاهش آلودگی هوا در کلان شهر مشهد، طرح معاینه زیست محیطی خودروهای عمومی از سال ۹۵ به اجرا درآمد و به منظور کاهش بار آلودگی زیست محیطی ناشی از این خودروها، فعالیت آنها در سطح شهر، مستلزم اخذ تائیدیه زیست محیطی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا با توجه به حضور مداوم خودروهای خدماتی حوزه خدمات شهری در سطح شهر، معاینات مکرر این خودروها به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا این خودروها به صورت ماهانه مورد معاینه زیست محیطی قرار می‌گیرند و در صورت عدم اخذ استانداردهای لازم تا رفع نواقص مجوز انجام کار نخواهد داشت.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات مؤثر حوزه معاونت خدمات شهری در راستای کاهش سن خودروهای سنگین خدماتی این حوزه، در حال حاضر میانگین سن این خودروها در کلانشهر مشهد، ۴ سال است که از این نظر در میان کلانشهرهای کشور مقام نخست را دارد.

کد خبر 504694

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاینه فنی خودرو شهر کلانشهر معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد مدیریت شهری کلانشهر مشهد شهرداری مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زیست محیطی خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد خودرو سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد و مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: این فرد در زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیاتی امدادی و آتش‌نشانان پس از رهایی به گلشن زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد