Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دادگستری استان اصفهان از آخرین جزئیات پرونده خودسوزی معلم اصفهانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری استان اصفهان، در پی وقوع یک فقره خودسوزی در خیابان شهید نیکبخت (خارج از ساختمان دادگستری) و انتشار اخبار ضد و نقیض در شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی دادگستری کل استان اعلام نمود:

حسب سوابق موجود در سال ۱۳۹۶ این شخص یک واحد آپارتمان از شخص دیگری با مبایعه نامه عادی خریداری می‌نماید، در حالی که مالک، همان واحد را دو سال قبل از آن با مبایعه نامه عادی به فرد دیگری فروخته و خریدار اول در دادگاه دعوی الزام به تحویل مبیع مطرح و حکم به نفع وی صادر و در دادگاه تجدید نظر تأیید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد خود سوخته به رأی مذکور به عنوان معترض ثالث اعتراض می‌نماید و دادگاه مربوطه پس از رسیدگی به لحاظ اینکه فروش به او مؤخر بر نفر قبلی بوده اعتراض ثالث را وارد ندانسته و رد می‌کند.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ معترض ثالث هم خارج از نوبت بررسی و موجب قانونی برای پیشنهاد اعمال ماده مذکور در پرونده ملاحظه نمی‌شود.

لازم به ذکر است فروشنده ملک متأسفانه چندین پرونده مشابه دیگر دارد و اشخاص متعدّدی علیه وی شکایت فروش مال غیر مطرح کرده‌ا ند. هر چند فرد موردنظر در سال ۱۳۹۸ در پرونده کیفری از فروشنده اعلام رضایت نموده است لیکن متهم بخاطر شکایت سایر شکات و نیز جنبه عمومی شکایت شاکی مذکور در زندان بازداشت است.

بروز چنین مشکلاتی ناشی از بی احتیاطی بعضی از شهروندان در خرید اموال غیر منقول و بی توجهی به هشدارهای مکرر پیشگیرانه دستگاه قضائی است که شهروندان محترم قبل از تحقیق کامل و بررسی مالکیت فروشنده و بدون تنظیم سند رسمی انتقال، اقدام به خرید نکنند و مواظب باشند به دام افراد فرصت طلب و کلاهبردار نیفتند.

بدیهی است دادگستری در پرونده‌های کیفری متشکله در جهت استیفای حقوق مالباختگان و مجازات قاطع مرتکب بر اساس موازین قانونی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

روایت همسر امین کیانپور از روز خودسوزی او در مقابل دادگستری اصفهان

کد خبر 504746

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مالباختگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)

رییس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضویت یکی از اعضای شورای شهر به دلیل تخلف و داشتن پرونده قضایی، تا اطلاع ثانوی تعلیق و از حضور در شورای شهر منع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل  از روابط عمومی دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور در این خصوص افزود: بر اساس پرونده قضایی نامبرده در شعبه 102 کیفری بندر امام خمینی (ره) با اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال و عضویت در شورای شهر برای وی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی بی‌قانونی و ایجاد اخلال در امنیت روانی جامعه را برنمی‌تابد، افزود: بر این اساس با هر گونه تخلف بدون توجه به القاب و عناوین افراد برخورد خواهد شد.

به گزارش تسنیم، دادگستری خوزستان طی یک‌سال اخیر در راستای مبارزه با فساد اداری چندین مدیر در استان را بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود