Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بهتر است به وضعیت بازنشستگی خود سر و سامانی دهید! طبق ادعای تازه مطرح شده در یک ارزیابی انسان‌ها می‌توانند تا پایان قرن حاضر بیش از ۱۳۰ سال عمر کنند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این ارزیابی نشان می‌دهد تعداد افرادی که بیش از ۱۰۰ سال زندگی می‌کنند و زنده می‌مانند در حال افزایش است.

نتیجه ارزیابی نشان می‌دهد که تا پایان قرن جاری طول عمر افراد به تدریج افزایش خواهد یافت و طول عمر تا ۱۲۵ و حتی ۱۳۰ سالگی نیز امکان‌پذیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد افرادی که بیش از ۱۰۰ سال زندگی می‌کنند برای دهه‌ها در حال افزایش است و در سال جاری میلادی به ۵۰۰ هزار نفر در سرتاسر جهان افزایش خواهد یافت.

نتیجه این ارزیابی در نشریه تخصصی جمعیت‌شناسی در تاریخ ۳۰ ژوئن منتشر شده است. این ارزیابی از مدل‌سازی آماری برای بررسی سال‌های پایانی عمر زندگی بشر استفاده کرده و مجموعه‌ای از احتمالات و مخاطرات در ارتباط با اکتشافات علمی و پزشکی در آینده را بررسی کرده که می‌توانند بر احتمال افزایش طول عمر بشر تاثیرگذار باشند.

این بررسی توسط یک شرکت فعال در زمینه فناوری زیستی در سنگاپور با استفاده از هوش مصنوعی برای برآورد داده‌ها انجام شده است. دانشمندان در این ارزیابی دریافته‌اند که انسان هرگز قادر نخواهد بود نهایتا بیش از ۱۵۰ سال عمر کند.

با این وجود، هنوز هم تعداد افراد بسیار مسن که بیش از ۱۱۰ سال زندگی می‌کنند زیاد نیست.

"ژان لوئیز کالمان" فرانسوی مسن‌ترین فرد جهان بود که هنگام مرگ در سال ۱۹۹۷ میلادی ۱۲۲ سال سن داشت. در حال حاضر مسن‌ترین فرد جهان "کانه تاناکا" ۱۱۸ ساله از ژاپن است.

متوسط طول عمر در برخی از کشور‌های جهان به شرح ذیل است: ژاپن ۸۴ سال، استرالیا ۸۳ سال، فرانسه و کانادا ۸۲ سال، بریتانیا ۸۱ سال، امریکا ۷۸ سال و سومالی ۵۶ سال. متوسط عمر در جهان ۷۳ سال و در قاره اروپا ۷۸ سال است. متوسط عمر در مدیترانه ۶۹ سال و در قاره آفریقا ۶۴.۵ است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عمر انسان سلامتی بدن طول عمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی رائفی‌پور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # علی اکبر رائفی‌پور سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • (ویدئو) اشک‌های سردار رادان در قم
  • (ویدئو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی رائفی‌پور
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران