Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نقد و بررسی نغمه دانش، منتقد سینما، این هفته فیلم سینمایی «خسته نباشید» که حاصل کارگردانی مشترک افشین هاشمی و محسن قرایی است، در برنامه «سینمای ایرانی» شبکه هیسپان تی وی نمایش داده می شود.

 به گزارش برنا، برنامه «سینمای ایرانی» با اجرای اسوالدو کانالز  روی آنتن می رود و هر هفته با انتخاب یک فیلم ایرانی، ضمن گفت‌وگو با کارشناسان عرصه هنر و سینما، به معرفی و بررسی آن برای مخاطبان اسپانیایی زبان می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانالز در این قسمت فیلم سینمایی «خسته نباشید» را با حضور نغمه دانش و پویان مقدم، دو منتقد ایرانی سینما، به بوته نقد می سپارد.

«خسته نباشید» کاری از افشین هاشمی و محسن قرایی و به تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی است که بازیگرانی همچون غوغا بیات، جلال فاطمی، رویا افشاری نسب، یدالله شادمانی، حسام محمودی، فرزاد باقری و نگار حسن زاده در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است: ماریا و رومن، زن و شوهر توریستی هستند که برای اقامتی کوتاه مدت در کرمان ساکن می شوند. ماریا از پنج سالگی از ایران خارج شده و حالا بعد از این همه سال، خاطرات کم‌رنگی از سرزمین مادری اش دارد. او که فرزندش مُرده است و در این قضیه رومن را مقصر می داند، هدف از این مسافرت را که به اصرار رومن صورت گرفته، فراموش کردن مرگ فرزند قلمداد می کند؛ اما بعداً متوجه می شود اصرار رومن برای مسافرت به ایران، دیدار از منطقه ی کویری کلوت کرمان است. به رقم مخالفت اولیه، ماریا حاضر به مسافرت می شود و...

برنامه «سینمای ایرانی»   (Cine Iraní )به تهیه کنندگی و کارگردانی فهمیه اسماعیل پور، از جمله برنامه های پربیننده شبکه اسپانیایی زبان تلویزیون است که معرفی قابلیت های سینمای ایران و سینماگران ایرانی را در دستورکار دارد. این برنامه امروز شنبه 12 تیر ماه ساعت 19:00 به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و بازپخش آن در ساعت های 10:30 و 22:30 روز یکشنبه برای اسپانیایی زبان های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی زن و شوهر ایران مرگ تلویزیون سینمای ایران جهان خسته نباشید سینمای ایرانی نغمه دانش مخاطبان خارجی تلویزیون مخاطبان اسپانیایی زبان سینمای ایرانی خسته نباشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900678

دیگر خبرها

  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»