Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@09:40:46 GMT

مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت تایوان

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۵۶۱۸

مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت تایوان

دستگاه تصفیه آب تایوانی امروزه در بسیاری از خانه ها به یکی از دستگاه های مهم و ضروری تبدیل شده است. علت محبوبیت اینن دستگاه قدرت بسیار زیاد در جذب آلاینده های آب و دوام و طول عمر بالا می باشد.

 می دانیم که آلودگی آب شهری با رشد جمعیت بیشتر شده است و اهمیت تصفیه آب نیز بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پیشگیری از بیماری های ناشی از آب آلوده و تصفیه نشده بهترین راه حل استفاده از تصفیه آب های خانگی می باشد. اگر شما هنوز اقدام به تهیه ی این دستگاه نکرده اید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا پاسخ سوال هایی از قبیل این که دستگاه تصفیه آب چی بخریم و دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه را دریافت نمایید.

 

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب

دستگاه ها ی تصفیه آب ساخت تایوان یکی از بهترین و قدرتمند ترین دستگاه های موجود در دنیا می باشند که ویژگی هایی از قبیل فیلتر ها و قطعات با کیفیت، دارا بودن استاندارد های بین المللی، بهره مندی از به روز ترین تکنولوژی ها و هم چنین قیمت مناسب نسبت به سایر برند ها، آن را تبدیل به پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب در ایران نیز کرده است.
سافت واتر یکی از بهترین مارک ها ی دستگاه تصفیه آب می باشد که قطعات آن ساخت تایوان است و در ایران مونتاژ می شود. سافت واتر برندی است که در دهه 40 میلادی ابتدا در آمریکا تاسیس شد و سپس در تایوان به فعالیتش ادامه داد و با تجربه ترین کمپانی در زمینه ی تولید دستگاه ها ی تصفیه آب می باشد. این کمپانی انواع دستگاه های اسمز معکوس با فناوری قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز را تولید می کند و علاوه بر این دستگاه ها ی اولترا فیلتراسیون را نیز در اختیار دارد. 


سی سی کا یکی دیگر از برند های مطرح تایوانی می باشد که سابقه ی زیادی در در حوزه ی تولید دستگاه های آب تصفیه کن دارد. این کمپانی قطعات و لوازم جانبی دستگاه ها را نیز خودش تولید می کند که می توان گفت بهترین برند تجیزات تصفیه آب می باشد. دستگاه های 6 مرحله ای اسمز معکوس، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز از تولیدات این برند است. که بهترین آن دستگاه 8 مرحله ای قلیایی اکسیژن ساز است و یک دستگاه کامل و کاربردی برای هر نوع آلاینده ی آبی می باشد. 
آکوا پرو برند تایوانی معروف و پر فروش چند سال اخیر می باشد. این برند را می توان به جرات بهترین برند دستگاه تصفیه آب معرفی کرد. دستگاه های این برند همگی از فناوری اسمز معکوس استفاده می کنند. تصفیه آب آکوا پرو دارای مخزن آنتی باکتریال است که مانع از رشد باکتری ها در آب می شود. 

قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل

قیمت دستگاه تصفیه آب بستگی به نوع و فیلتر ها ی آن دارد. این دستگاه ها بین 6 الی 8 فیلتر دارند و هر چه تعداد فیلتر بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود. هم چنین روش تصفیه آب نیز در قیمت آن تاثیر دارد. دستگاه های اسمز معکوس بهترین آب تصفیه کن های خانگی در حال حاضر می باشند که نسبت به روش اولترا فیلتراسیون قیمت بیشتری دارد. رنج قیمت دستگاه تصفیه آب اورجینال تایوانی از 3 میلیون تومان آغاز می شود. علاوه بر این، دستگاه ها ی زیر سینکی نیز قیمت مناسب تری دارند نسبت به تصفیه آب های رومیزی. به دلیل این که این دستگاه ها طراحی ظاهری زیبا تری دارند و به صورت دیجیتال هستند گران تر می باشند. تصفیه آب های زیر سینکی کابرد بیشتری دارد و مزایای آن بسیار بهتر از مدل ها ی دیگر می باشد و قیمت مناسب تری نیز دارند. شما می توانید بر حسب نیاز و بودجه ی مود نظرتان دستگاه مناسب خود را خریداری نمایید. 

راهنمایی خرید آب تصفیه کن خانگی

خرید دستگاه تصفیه آب نیازمند دقت بسیار زیاد است چرا که یک دستگاه بسیار مهم می باشد و باید نکاتی را در هنگام خرید آن رعایت کرد. مهم ترین نکته در راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی این است که دستگاه شما اصل باشد. بدین منظور در حین خرید به علائم استاندارد دستگاه مثل FDA,NSF,CE,QW توجه نمایید. هم چنین قطعات دستگاه باید از یک برند باشند و تمام تجهیزات آن کامل باشد. به خصوص در دستگاه ها ی امسز معکوس از وجود فیلتر ممبران و پمپ مطمئن شوید. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های تصفیه آب اصل، دارا بودن کارت گارانتی است که از طرف شرکت به شما داده می شود. ضمانت دستگاه به این دلیل مهم است که در صورت ایراد دستگاه فروشنده بتواند بدون هزینه آن را برطرف نماید. 

خرید از نمایندگی معتبر 

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین مطمئن ترین مکان برای خرید یک دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل می باشد. این شرکت دارای سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش دستگاه ها ی تصفیه آب خانگی و اداری می باشد که تمام آن ها با کارت گارانتی یک ساله طلایی به مشتریان ارائه می شود. هم چنین این شرکت انواع فیلتر ها و قطعات دستگاه تصفیه آب را نیز با بترین قیمت به فروش می رساند. ارسال و نصب رایگان و خدمات پس از فروش از جمله مزایای خرید از نمایندگی معتبر راد گستر نوین می باشد. شرایط فروش نیز هم به صورت نقدی و هم اقساطی می باشد. پس از نصب دستگاه شما توسط تکنسین حرفه ای، سختی آب دستگاه نیز تست خواهد شد تا از عملکرد آن مطمئن شوید.  


"شرکت راد گستر نوین به عنوان وارد کننده مستقیم انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، گلچینی از بهترین برندهای این نوع دستگاه ها را خدمت شما عزیزان ارائه می دهد. این دستگاه ها در چند نوع دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ORP ، تصفیه آب فیلتراسیون (UF) ، تصفیه آب خانگی اسمز معکوس (RO) و اشعه فرابنفش فیلتر UV و آنتی باکتریال و اکسیژن ساز انرژی زا ارائه شده اند که با توجه به نیاز مصرف کننده نسبت به وضعیت آب منطقه سکونت و بودجه او دستگاههای مختلفی با رنج قیمت گوناگون موجود می باشد."

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دستگاه تصفیه آب تصفیه آب خانگی دستگاه ها آب تصفیه کن دستگاه ها ی اسمز معکوس اکسیژن ساز ی تصفیه آب هم چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟

مهران مدیری مدتی است با تولید و پخش برنامه «اسکار»، در کنار پیگیری ماجرای اختلافش با صداوسیما بر سر «دورهمی» و اخیرا هم خبر ساخت سریال جدیدش، نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است.

به گزارش ایسنا، ماجرای اختلاف نظر میان مهران مدیری و صداوسیما، با امتداد شکایت این سازمان از سازندگان «دورهمی» و جلوگیری از پخش قسمت‌های جدید برنامه مدیری، به مرحله‌ی تازه‌ای نرسیده، اما متوقف هم نشده است.

اختلاف‌نظر‌ها میان صداوسیما و مهران مدیری از آن زمان بار دیگر بالا گرفت که عنوان شد، مدیری قصد ساخت برنامه‌ای با نام «اسکار» را برای شبکه نمایش خانگی دارد و در حالی که مجوز تولید این برنامه از سوی خود ساترا داده شده بود، شائبه‌هایی مبنی بر جلوگیری از پخش وجود داشت. با این وجود و در حالی که بحث بر سر «دورهمی» و شکایت صداوسیما از مهران مدیری ادامه داشت، این کارگردان «اسکار» را ساخت که این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی هم در حال انتشار است.

به تازگی هم خبر‌هایی مبنی بر ساخت سریال جدید مهران مدیری با عنوان «پدر قهوه» عنوان شده، اما هنوز به تایید رسمی نرسیده است؛ هرچند این کارگردان از آن دسته افرادی است که معمولا ترجیح می‌دهند پروژه‌هایشان را در بی‌خبری و در عین حال با توسل به انتشار اخبار غیررسمی پیش ببرند.

در اخباری که منتشر شده، عنوان شده است که «پدر قهوه» را می‌توان پروژه‌ی جدید مهران مدیری پس از برنامه‌ی «اسکار» دانست؛ رئالیتی‌شویی که اتفاقا استقبال چندانی هم از آن نشد و حالا داستان سریال جدید، در فضا و ساختاری کاملا متفاوت، حول موضوع مافیای قهوه در ایران می‌گذرد.

گویا قرار است ژاله صامتی ـ بازیگر محبوب سریال زیرخاکی ـ بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری پدر قهوه را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری، چون مرد هزار چهره یا هیولا را متصور شد.

هرچند مدیری حدود ۱۴ سال پیش، سریال «قهوه تلخ» را هم در شبکه نمایش خانگی ساخته بود و حالا نام «پدر قهوه»، این سریال را هم به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در قالب سی‌دی و دی‌وی دی منتشر می‌شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال رسانهٔ خانگی لقب گرفت. با این حال ناتمام ماندن انتشار «قهوه تلخ»، برای همیشه برگی پرسش‌برانگیز را در کارنامه این هنرمند و حتی شبکه نمایش خانگی رقم زد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار