Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه اماراتی امیدوار به غیبت ادامه دار ستاره تیم ملی سوریه از حضور در این تیم در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی است.

به گزارش طرفداری، تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 با تیم های کره جنوبی، امارات، سوریه، لبنان و عراق رقیب شد.

شبکه «ورزش ابوظبی» امارات در تحلیل این گروه درباره اختلاف و محرومیت مادام العمر عمر خربین از حضور در تیم ملی سوریه، اعلام کرد؛ خربین از 3 ماه پیش به دلیل اختلاف با نبیل معلول به صورت عمدی به اردوی تیم ملی نمی رود و فدراسیون فوتبال سوریه او را از تیم ملی کنار گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه اماراتی نوشت:

امیدواریم اختلاف خربین با سوریه پابرجا بماند چون در صورت بازگشت خربین زوج السومه و خربین در خط حمله سوریه بسیار خطرناک می شوند.

اولین بازی شاگردان اسکوچیچ در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی مقابل سوریه در تاریخ 11 شهریور برگزار می شود.

اخبار داغ 

نقشه تبهکاران برای بازیگران زن ایرانی + فیلم و عکس خاطره بازی با مهدی پاشازاده در طرفداری: یاوری تیم ملی را به من سپرد، سبیل همه بچه ها را زدم! فعالیت ورزشی در پایتخت و ۱۰ شهرستان دیگر استان تهران تعطیل شد آندره آ استراماچونی، سرمربی الغرافه قطر شد / رسمی شواین اشتایگر: بونوچی و کیه لینی بهترین مدافعان حال حاضر جهان هستند اولین روز ژوزه مورینیو در آاس رم / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید