Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@13:47:12 GMT

شمار دکل های نفت و گاز آمریکا افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۵۷۷۸

شمار دکل های نفت و گاز آمریکا افزایش یافت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، شرکت‌های انرژی آمریکا با رسیدن قیمت نفت به بالاترین سطح از سال ۲۰۱۸ شمار دکل‌های حفاری نفت و گاز را برای سومین هفته پیاپی افزایش دادند.

بیکرهیوز در گزارش روز جمعه (۱۱ تیرماه) خود آورده است که مجموع دکل‌های حفاری آمریکا در این هفته نسبت به هفته پیش از آن پنج دستگاه افزایش یافت و به ۴۷۵ دستگاه رسید، این تعداد بالاترین رقم از ماه آوریل ۲۰۲۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مجموع دکل‌های آمریکا نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱۲ دستگاه یعنی ۸۱ درصد افزایش یافته، تعداد دکل‌های حفاری همچنین ۹۳ درصد نسبت به ماه اوت ۲۰۲۰ - کاهش بی‌سابقه دکل‌ها - افزایش داشته است.

قیمت نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا روز جمعه حدود ۷۵ دلار برای هر بشکه بود.

با توجه به اینکه قیمت‌ها از اکتبر سال ۲۰۲۰ بیشتر روند افزایشی داشته‌اند، بعضی از شرکت‌های انرژی اعلام کردند پس از کاهش هزینه‌های حفاری و تکمیل در دو سال گذشته، قصد دارند هزینه‌های خود را در سال ۲۰۲۱ کمی افزایش دهند و به همین دلیل افزایش شمار دکل‌ها محدود بوده است.

شمار دکل‌های حفاری نفت در آمریکا شاخصی برای پیش‌بینی تولید نفت این کشور در آینده و مورد توجه فعالان بازار نفت است.

پربیننده ترین جداول خاموشی شهر تهران منتشر شد اوپک از زنگنه قدردانی کرد ایران تحت سخت‌ ترین تحریم‌ های آمریکا در ۳ سال گذشته بوده است / جلوی زورگویی کوتاه نمی‌ آییم ساعات کاری ادارات در ۱۹شهرستان فارس تغییر کرد توافق نفتی جدید اوپک پلاس مشروط به موافقت امارات / پیمان محدودیت عرضه باعث توقف ۳۰درصد از ظرفیت تولید این کشور شده است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دکل نفت دکل های حفاری شمار دکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، بنابر اعلام یک منبع عبری، این عملیات با پرتاب ده‌ها راکت از سوی مقاومت فلسطین به مکان تجمع نظامیان صهیونیست انجام شده است که در همان هنگام وقوع تلفاتی بر جا گذاشته است.

در مرحله دوم این عملیات پس از ورود یگان‌های نظامی به محل رخداد، بار دیگر این منطقه هدف حمله راکتی قرار گرفت که در نتیجه آن تلفات بالاتر رفت.

این منبع عبری گزارش داد که در این عملیات شمار زیادی از صهیونیست ها کشته و زخمی شده اند، امری که تصاویر منتشر شده از چادرهای محل حضور نظامیان صهیونیست نیز موید آن است.

گردان‌های قسام ساعتی پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیاتی با حضور گروهان‌های قدس، نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.

یدیعوت آحارونوت نیز در این باره گزارش داد که این حادثه، رخدادی خطرناک بوده و مقامات درباره انتشار جزئیات آن و همچنین شمار کشته شدگان و مجروحان سیاست سانسور را اجرایی کرده‌اند.

کد خبر 6097456 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۴۲ نفر رسید
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان