Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز، دراین دیدار که با حضور مدیران شهرستانهای ساوجبلاغ و نظرآباد همراه بود، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز پیرامون پروژه های اجرای عمرانی و همچنین مسائل و مشکلات در حوزه ورزش و جوانان با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو کرد.
 
جانعلی در این دیدار گزارشی از پروژه های انجام شده در سطح استان و همچنین موانع و مشکلات پیش روی ارائه نمود و خواستار حمایت های لازم برای تسهیل در روند تکمیل پروژه های نیمه تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حدادی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبرhttp://jamejamonline.irی به همگانی شدن ورزش در جامعه گفت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، سلامت تن بعد از ايمان مهم ترين موهبت و نعمت الهى است و اين را بايد حفظ كرد بنابر این ما باید به نقش ورزش در رشد و اعتلای جامعه توجه بیشتری داشته باشیم.
نماینده مردم در مجلس گفت: استان البرز از ظرفیت بالایی در عرصه ورزش برخوردار است و خواستار برنامه ریزی و پیگیری هر چه بیشتر مدیرکل ورزش و جوانان در حوزه‌های مختلف ورزشی به ویژه توجه بیشتر به هیئت‌های ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در این استان شد.
 
وی در ادامه ضمن تاکید به لزوم جایگاه ورزش در سلامت جسمی و روحی خانواده ها و خصوصا جوانان بیان کرد: تکمیل پروژهای نیمه تمام باید با جدیت بیشتر پیگیری و تکمیل شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پروژه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ضعف‌هایش را انکار نکند، گفت: مهمترین ضعف دولت این است که نتوانست از افراد خیلی قوی استفاده کند درحالی که برای حل مشکل نیاز است به سراغ افراد توانمند برویم.

مهدی باقری در گفت و گو با خبرنگار شفقنا در رابطه با عملکرد دولت در مهار تورم، اظهار داشت: ما نمی گوییم عملکرد دولت صد در صد رضایت بخش بود اما ارزیابی بنده از عملکرد اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲، این است که پای کار آمد و عزم جدی داشت اما در همین حد که می بینیم، موفق بود.

وی با اشاره به موانع تحقق اهداف دولت، گفت: دولت باید عزم جدی برای تحقق اهدافش داشته باشد لذا باید به سراغ تقویت کابینه اش برود اما این به معنای تغییر نیست؛ ما لزوما به دنبال مچ گیری و تغییر وزرا نیستیم بلکه دولت باید بُعد مسوولین اجرایی را به هر طریقی تقویت کند.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت خودش باید ضعف هایش را بازگو کند و آنها را انکار نکند؛ مهمترین ضعف دولت این است که نتوانست از افراد خیلی قوی استفاده کند درحالی که برای حل مشکل نیاز است به سراغ افراد توانمند رفت. نماینده ها با مداخلات در انتسابات، اثرهای منفی گذاشتند اما خود دولت هم جدی نبود و به نظر من آقای رییسی جدیت لازم در یافتن و آوردن افراد قوی به عرصه اجرایی کشور را، نداشت.

آقای باقری بیان کرد: در حوزه اقتصادی کشور، انتظار داشتیم که دولت پهلوان ها را روی کار بیاورد اما این اتفاق رخ نداد این انتقاد هم لزوما در سطح وزرا نیست؛ بلکه از رأس قوه مجریه تا سطوح پایین‌تر در شهرستان ها هم، اولویت این نبوده که تیم های اقتصادی تقویت شود و حضور افراد قوی را شاهد نیستیم.

وی اظهار داشت: پیش بینی من از آینده این است که قطعا روزهای بهتر اما چالش های بیشتری هم خواهیم داشت؛ کشور ما به لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … در بَعد بین المللی و حتی داخلی، با مشکلاتی مواجه است؛ درواقع رقابت سیاسی و اجتماعی خوب است اما بعضا رویکرد منفی پیدا کرده و به ضرر مردم تمام می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور