Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی، صبح امروز شنبه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر نحوه ادامه فعالیت کارمندان و بازگشایی تفرجگاه ها و بوستان ها در استان بر طبق دستورالعمل های وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، گفت: تردد از استان های جنوب و جنوب شرق به استان محدود شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این نشست با قدردانی از تمامی دست اندرکاران به ویژه کادر درمان استان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: هم اکنون دو شهرستان بجنورد و اسفراین در وضعیت قرمز ابتلا به بیماری کرونا هستند و باید با اعمال محدودیت ها بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی با بیان اینکه روزانه ترددهای فراوانی به مرکز استان از سایر شهرستان داریم، همچنین با تاکید بر مراقبت های لازم برای جلوگیری از قرمز شدن شهرستان های نارنجی استان، افزود: تمامی پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا متناسب با رنگ بندی ها باید در شهرستان ها اجرا شود.

وی گفت: برگزاری جلسات اداری، بازگشایی و تعطیلی اماکن تفریحی، مراسمات و... تحت شعاع رعایت پروتکل ها متناسب با رنگ بندی شهرستان ها خواهد بود.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر نظارت جدی بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ورود افراد بیشتر به سیستم درمانی، افزود: رسانه ها، شبکه های اجتماعی و صدا و سیمای استان دستورالعمل های بهداشتی را اطلاع رسانی کنند.

محمدعلی شجاعی افزود: در خصوص دورکاری کارمندان، دستگاه های اجرایی که ماهیت کارشان به گونه ای است که با دورکاری ارائه خدمت امکان پذیر است ملزم به اجرای آن متناسب با رنگ بندی شهرستان ها هستند و در این مورد تشخیص مدیر لازم نخواهد بود. 

شجاعی با تاکید بر کنترل ترددها از استان های جنوب و جنوب شرق کشور به  استان گفت: نیروی انتظامی و پلیس راهور تردد از این استان ها را محدود کنند.

انجام کارهای فرهنگی برای تشویق بیشتر مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نظارت بر حمل و نقل عمومی در خصوص رعایت پروتکل ها و ارائه برنامه اجرایی برای برگزاری مراسم عید قربان از دیگر تاکیدات شجاعی در این نشست بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دورکاری بهداشتی تعطیلی پروتکل بوستان ها بیماری کرونا شهرستان ها پروتکل ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان