Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد اجرایی فرمان امام محموله ویژه امدادی و اضطراری ضدکرونایی شامل انواع اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی را برای کمک به سیستان و بلوچستان ارسال کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در پی افزایش چشمگیر ابتلا به ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان ظهر امروز طی مراسمی باحضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، محموله ویژه امدادی و اضطراری ضدکرونایی شامل انواع اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان به این استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر در حاشیه این برنامه گفت: به دنبال اعلام وزارت بهداشت درخصوص آغاز موج جدید شیوع کووید 19 در کشور و اعلام نیاز برای تجهیزات در مناطقی از استان سیستان و بلوچستان ، محموله بسیار ویژه‌ای به ارزش حدودی 20 میلیارد تومان را از امروز به این مناطق ارسال و اعزام می‌کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص جزئیات این محموله گفت: دو میلیون ماسک، 3000 لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، 50 هزار کیت تشخیص، 100 هزار بسته معیشتی و پروتئینی، 50 عدد تی‌ وپس، یک عدد اکسیژن‌ساز بیمارستانی به ارزش 2.5میلیاردتومان، 1300 گان پزشکی و جراحی، 3000 دوز داروی ضدکرونای رمدسیویر بخشی از این محموله است.

مخبر خاطرنشان کرد: همچنین بزرگترین و مجهزترین بیمارستان سیار کشور نیز که توسط ستاد اجرایی فرمان امام ساخته شده با امکاناتی نظیر اتاق عمل، بستری بیمار، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و تجهیزات دوراپزشکی و قسمت مختص بیماران تنفسی و کرونایی فردا صبح به سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر روزانه 20 هزار عدد مواد غذایی مانند آب‌میوه و سوپ هم بین بیماران کرونایی بستری در این مناطق توزیع می‌کنیم.

مخبر تاکید کرد: اقدامات حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام از آسیب‌دیدگان کرونا از نخستین روز شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شده و تا هرزمانی که مردم نیاز داشته باشند ادامه خواهد داشت.

تحویل بیش از 50 میلیون دوز واکسن برکت به وزارت بهداشت تا پایان شهریور

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان ستاد اجرایی فرمان امام ویروس کرونا بیمارستان ستاد اجرایی فرمان امام ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان امام سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • شهرستان دیر فاقد انبار تجهیزات پشتیبانی امدادی هلال احمر است
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • وزش باد شدید در مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد