Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_استاندار قم گفت: با توجه به زائرپذیر بودن قم و محور مواصلاتی بودن استان نگران قرمز شدن قم هستیم، با توجه به ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی، ورود و خروج به قم نیز ممنوع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، بهرام سرمست ظهر امروز پس از پایان جلسه ستاد ملی کرونا در گفت‌وگو با خبرنگاران با  اشاره به نارنجی بودن وضعیت قم اظهار داشت: با توجه به زائرپذیر بودن قم و محور مواصلاتی بودن استان نگران قرمز شدن قم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با افزایش نظارت‌های بهداشتی تلاش می‌کنیم تا در شرایط قرمز کرونایی قرار نگیریم، همه استان‌هایی که در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند اصل بر ممنوعیت مسافرت به آن شهرهاست.

استاندار قم با تأکید مجدد بر ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی بیان کرد: از هم‌وطنان می‌خواهیم نه‌تنها از سفر به قم بلکه از سفر به کلیه مناطق کشور اجتناب کنند.

سرمست ادامه داد: با توجه به ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی، ورود و خروج به قم نیز ممنوع است، بسیاری از بخش‌های مختلف کشور در حال نزدیک شدن به موج پنجم کرونا هستند و این زنگ خطری برای کل کشور است تا از شروع این موج و روند صعودی بیماری جلوگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه کل کشور ازلحاظ شیوع کرونا به مرحله هشدار رسیده است، گفت:در جلسه امروز ستاد کرونا بحث تشدید نظارت‌ها در آستانه سفرهای تابستانی مورد تأکید قرار گرفت.

بازگشت استان لرستان به وضعیت قرمز/ محدودیت‌های کرونایی اعمال شدهشدار استاندار نسبت به موج پنجم کرونا در خراسان رضوی/آمارها صعودی استاستاندار گیلان: شیب صعودی شیوع ویروس کرونا نگرانی‌ها را برای آغاز موج پنجم کرونا افزایش داده است

استاندار قم تصریح کرد: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آزمون‌های برگزارشده 95 درصد بود که یک عدد مطلوب است و جای تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری آزمون‌ها دارد، در بعضی از موارد به‌صورت 100 درصدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شده است

سرمست بابیان اینکه استان قم ازنظر وضعیت کرونایی در محدوده نارنجی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به زائرپذیر بودن استان و تجمعات فراوانی که در قم در مناسبت‌های مختلف شکل می‌گیرد، احتمال تغییر وضعیت نارنجی به قرمز وجود دارد.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا