Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای راهبردی توسعه فدراسیون قایقرانی با حضور رییس‌ فدراسیون برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسه شورای راهبردی فدراسیون قایقرانی با حضور اعضا به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه اعضا به صورت جداگانه راهکار‌های خود را در خصوص توسعه قایقرانی با محوریت کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی هانگژو ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه اعضا بر لزوم استقاده از همه ظرفیت قایقرانی در بازی‌های آسیایی و انجام برنامه ریزی مدون با برگزاری جلساتی مانند شورای راهبردی تاکید کردند.

ارتقا مدال‌های ادوار گذشته در بازی‌های آسیایی هانگژو و کسب مدال در رشته‌های جدید دیگر موضوعی بود که مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

اعضا با اشاره به اهمیت شورای راهبردی در فدراسیون قایقرانی تاکید کردند: در جلسات مشورتی مانند همین شورای راهبردی به دنبال ارائه راهکار برای تدوین یک برنامه با هدف به دست آوردن یک موفقیت بلندمدت هستیم.

برگزاری با کیفیت لیگ همراه با پخش زنده در شرایط دشوار کرونایی اقدام مهمی از سوی اعضای شورای راهبردی عنوان و برگزاری با کیفیت مطلوب‌تر این مسابقات در رشته‌های بیشتر در سال پیش‌رو پیشنهاد شد.

اعضای شورای راهبردی توسعه فدراسیون قایقرانی، برگزاری مسابقات در همه رشته‌ها در بخش قهرمانی کشور، ۵ رشته نیز در لیگ و ۳ رشته در المپیاد استعداد‌های برتر را نقطه مثبت تقویم مسابقات سال ۱۴۰۰ فدراسیون عنوان کردند و برگزاری موفق این رویداد‌ها را دارای نتایج ارزشمندی در پایان سال و سال‌های دیگر برای قایقرانی دانستند.

اعضا همچنین در بعد آموزش با تقدیر از برگزاری کلاس‌های آنلاین که به یکسان‌سازی و ارتقا دانش مربیان و داوران کمک خواهد کرد، استفاده قایقرانی از علم روز و بالا رفتن کیفیت فنی تیم‌های ملی را حاصل برگزاری با کیفیت این دوره‌ها ارزیابی کردند.

در این جلسه رضا صابونچی، کتایون اشرف، هادی راضیان، ناجی‌پیمان ضیایی، احمد گنجی، هادی قاضی‌عسگر، حمید شمالی، عباس محمدعلی، محسن میلاد، محمدعلی قرائت، محسن شیخلووند و مهدی زارعی اعضای شورای راهبردی فدراسیون قایقرانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: سهرابیان: پیست ۲ کیلومتری برای تمرینات روئینگ نداریم/ به قولی که به نصیری داده‌ام پایبندیم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون قایقرانی تیم ملی قایقرانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی فدراسیون قایقرانی تیم ملی قایقرانی فدراسیون قایقرانی شورای راهبردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور

نایب رئیسان هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور  در اصفهان طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان  را بررسی کردند.

 نایب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

خانم ورنوس افزود:در اجرای این طرح ،  هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.


در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست