Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال بانوان و همچنین کادرفنی این تیم نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بانوان تیم ملی هندبال کشورمان که خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان آماده می‌کند، در آخرین روز مرحله دوم اردوی آمادگی خود در تهران با درخواست و پیگیری‌های علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و حمایت‌های مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی، در فاصله دو ماه مانده به اعزام به این رقابت‌ها صبح امروز با حضور در مجموعه ورزشی آزادی نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در این خصوص اظهار داشت: رئیس فدراسیون مدت زیادی است که دغدغه سلامت بازیکنان و کادرفنی را دارند زیرا از زمانی که تصمیم به اعزام تیم ملی هندبال بانوان به مسابقات آسیایی و انتخابی جهان گرفتیم، نگران ابتلای بازیکنان و کادرفنی به کووید 19 بودیم بنابراین با نامه‌نگاری و رایزنی‌های  پاکدل با وزارت ورزش بخصوص علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی، مجوز واکسیناسیون بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی تیم ملی هندبال اخذ و این امر انجام شد.

افسانه دهقانی افزود: پس از اخذ این مجوز امروز نسبت به واکسیناسیون اعضای کادرفنی، بازیکنان و همچنین دو کوبل داوری ایران حاضر در رقابت‌های قهرمانی آسیا متشکل از مژگان حسن‌زاده و مرضیه قفلی کوبل بین‌المللی استان قزوین و  فرناز مظاهری و عاطفه مظفری، کوبل داوری استان اصفهان و همچنین میترا نوری، عضو کمیته فنی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و در مجموع 38 نفر اقدام شد. 

وی با بیان اینکه به گفته کارشناسان مرکز واکسیناسیون نوبت دوم این واکسن باید بین 28 روز تا دو ماه آینده تزریق شود، ادامه داد: خداروشکر هیچ کدام از این افراد عوارض و علائمی پس از تزریق واکسن ندارند البته دو نفر از بازیکنان به دلیل داشتن تب واکسینه نشدند و قرار شد در نوبت بعدی نسبت به واکسیناسیون این بازیکنان اقدام شود. 

لازم به ذکر است رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا 24 شهریور تا 3 مهرماه در کره جنوبی برگزار خواهد شد.

رونمایی از اسپانسر و پیراهن تیم ملی هندبال بانوان+ عکس

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال بانوان هندبال تیم ملی هندبال بانوان تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی