Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین معتقد است تداوم فعالیت دوربین‌های نظارتی در تاسیسات هسته‌ای ایران حائز اهمیت است.

میخائیل اولیانوف در پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: تفاهم نامه‌های فنی بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و تهران هنوز به طور رسمی تمدید نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط مهم است اطمینان حاصل شود که دوربین‌ها در سایت‌ها هسته‌ای همچنان فعال باشند و ویدئو‌های ضبط شده حفظ شوند. این امر مانع از مشکلاتی در آینده می‌شود.

جمهوری اسلامی و آژانس اوایل اسفند ۱۳۹۹ توافق کردند که تهران در چارچوب قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران» تعهدات داوطلبانه برجام از جمله اجرای پروتکل الحاقی را متوقف کرده و دوربین‌های نظارتی برخی از مراکز هسته‌ای را تا سه ماه از دسترس بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دور نگه دارد.

بنا شد اگر تحریم‌های آمریکا ظرف سه ماه به طور کامل لغو شد، ایران این اطلاعات را در اختیار آژانس بگذارد؛ در غیر اینصورت اطلاعات برای همیشه پاک خواهد شد. خرداد ماه گذشته ایران بار دیگر حسن نیت نشان داد و با درخواست آژانس برای ضبط داده‌های دوربین‌ها به مدت یک ماه دیگر (سوم تیر) موافقت کرد.

بنا به اعلام سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، بنای توافق با آژانس این بود که دوربین‌ها جمع نشوند، ولی اطلاعات آن‌ها در اختیار آژانس قرار نگیرد، سه ماه تمام شد و تصمیم داخلی در داخل ایران گرفته شد که همچنان اطلاعات پاک نشود، اما از روز الزام آور شدن قانون مجلس هیچ دسترسی فراپادمانی به آژانس داده نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف آژانس بین المللی انرژی اتمی توافق هسته ای ایران دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی فلک‌الافلاک، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک اجرا می‌کند.

گفتنی است جزئیات این برنامه متعابقا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود