Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه گاردین، ایالت بریتیش کلمبیای کانادا از افزایش ناگهانی و غیرمنتظره شمار قربانیان  به علت گرمای شدید هوا خبر داد.

گاردین در گزارش خود نوشت: بیش از ۷۰۰ نفر ممکن است به علت گرمای شدید هوا در غربی‌ترین ایالت کانادا جان باخته باشند. مقامات هشدار دادند تلفات ناشی از "گنبد گرمایی" که کانادا را فرا گرفته است ممکن است دوباره افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جمعه لیزا لاپوینت، رئیس پزشکی قانونی ایالت بریتیش کلمبیای کانادا اعلام کرد ۷۱۹ مورد "مرگ ناگهانی و غیر منتظره" طی هفته گذشته گزارش شده است- که این تعداد قربانیان سه برابر بیشتر از میانگین مرگ و میر ثبت شده طی دوره مشابه در زمان‌های عادی است. رئیس پزشکی قانونی ایالت بریتیش کلمبیای کانادا طی بیانیه‌ای گفت: "ما این اطلاعات را منتشر می‌کنیم، چون اعتقاد بر این است شرایط آب و هوایی که بریتیش کلمبیا طی هفته گذشته تجربه کرده است، عامل مهمی در افزایش شمار مرگ و میر‌ها است. "

مجموع قربانیان پس از انتشار اطلاعات بیشتر از سوی جوامع دیگر افزایش خواهد یافت. اما لاپوینت گفت با فروکش کردن موج گرما و تغییر جهت به سمت شرق، ایالت بریتیش کلمبیا طی روز‌های اخیر روند کاهشی دما را تجربه خواهد کرد. همچنین مقامات اعلام کردند شاید ماه‌ها طول بکشد تا علت دقیق مرگ صد‌ها نفر از ساکنان مشخص شود، اما به گفته آن‌ها گرما در افزایش تلفات بویژه در میان سالمندان این ایالت نقش بسزایی داشته است.

همچنین طبق این گزارش مقامات منطقه‌ای این کشور با سوالات فزاینده‌ای در مورد واکنش آن‌ها به این بحران مواجه شده اند. طبق اعلام محیط زیست کانادا، هوای گرم که مناطق وسیعی از شمال غربی اقیانوس آرام را فراگرفته، در اوایل این هفته رکورد گرمای بیش از ۳۰ درجه در مناطق بریتیش کلمبیا، آلبرتا، یوکان و مناطق شمال غربی را شکست.

همچنین به گفته مقامات، اواخر روز جمعه ۱۳۶ مورد آتش سوزی در بریتیش کلمبیا گزارش شد. انتظار می‌رود گرمای هوا تا هفته آینده ادامه داشته باشد که همین امر مانع تلاش برای مهار آتش سوزی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرمای بی سابقه ایالت بریتیش کلمبیا حوادث طبیعی ایالت بریتیش کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت

یک طوفان سهمگین در ایالت اوکلاهما آمریکا که ویرانی‌های فاجعه باری به بار آورده، سه کشته بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، طوفان سهمگین در شهر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته (از جمله یک نوزاد) و 30 مجروح بر جای گذاشت.

 

.

 

مسئولین محلی هنوز در حال ارزیابی میزان خسارات وارده ناشی از این طوفان هستند.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، خسارات قابل توجهی در شهرهای «سالفر» و «هولدن ویل» مشاهده شده است. در سالفور، ساختمان‌ها با خاک یکسان شده یا به طور قابل توجهی آسیب دیده‌اند.

قطع برق در 9 ایالت آمریکا در پی طوفان زمستانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • ال نینو و موج گرما آسیا را سوزانده است
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد