Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:48:02 GMT

سند فرهنگی استان فارس رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۶۸۶۲

سند فرهنگی استان فارس رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه سند فرهنگی فارس به عنوان نخستین استان کشور آماده و در شهریور ماه رونمایی می‌شود، گفت: باید برای اجرایی این سند مطالبه عمومی از طرف رسانه شکل بگیرد و پس از اجرایی شدن نیازمند گفتمان سازی است.

وی افزود: این سند در ۹ راهبرد و ۹۹ اقدام نوشته شده که می‌تواند نقطه عطفی در شکوفایی فرهنگی استان فارس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز با تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: این حضور مردم جای شکرگزاری دارد چرا که در مسیری که ۴۲ سال پیش انتخاب کرده‌اند همچنان پابرجا هستند.

آیت الله دژکام با تشکر از نقش آفرینی صدا و سیمای مرکز فارس در انتخابات نیز گفت: صدا و سیما در انتخابات در جهت تشویق و زمینه سازی برای حضور مردم کاری بزرگ انجام داد.

وی همچنین به برنامه سازی در دهه کرامت هم اشاره کرد و گفت: کار صدا و سیما در دهه کرامت به لحاظ شکل و محتوا نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت و قابل تقدیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در کلامشان به اشعار حافظ اشاره می‌کنند که خود می‌تواند موضوع برنامه سازی شود.

کد خبر 5249707

منبع: مهر

کلیدواژه: لطف الله دژکام سند فرهنگی صدا و سيماي فارس ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا گرگان ایلام بوشهر خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 عکس استانها اردبیل کنکور سراسری واکسن کرونا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: به مناسبت گرامیداشت دهم اردیبهشت سال جاری، از آهنگ خلیج‌فارس به دو زبان فارسی و عربی تهیه شده به سفارش این سازمان، رونمایی می‌شود.

محمود افتخاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با تبریک فرارسیدن دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: طی سال‌های اخیر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به همراه اربابان غریب‌شان که از انقلاب اسلامی و اقتدار ایران زخم خورده‌اند همواره سعی و تلاش فراوانی در تحریف نام خلیج فارس داشته‌اند تا از این تغییر نام اعتباری برای خود بیافرینند و این آبراه استراتژیک جهان را به نام خود درآورند.

وی افزود: البته اعراب حاشیه خلیج فارس در پیمودن این مسیر تنها نبودند و گاه گاه از سوی بعضی مؤسسات بزرگ غربی از جمله نشنال جئوگرافی نیز همراهی می‌شدند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: این همراهی‌ها در نهایت به عذرخواهی این گونه مؤسسات و جایگزینی نام اصیل خلیج فارس به جای نام‌های جعلی دیگر شد.

افتخاری فرد خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهم اردیبهشت ماه سال جاری، از آهنگ خلیج فارس به دو زبان فارسی و عربی تهیه شده به سفارش این سازمان، رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای ارج نهادن این روز بزرگ و با عنایت به برنامه‌ریزی انجام شده سفارش ساخت یک قطعه موسیقایی به نام خلیج فارس در دستور کار قرار گرفته شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: این اثر امروز دوشنبه دهم اردیبهشت در صحن علنی شورا با حضور اعضای شورای شهر و شهردار اراک رونمایی می‌شود.

کد خبر 749104

دیگر خبرها

  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد