Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی خادم روز شنبه درمصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان داشت: حریف از تیم های قدرتمند و متمول لیگ است برای همین هم مدعی صعود به لیگ برتر شده اما ما هم تیم قشقایی هستیم که با تیم های مدعی تاکنون خوب بازی کرده  و نتیجه گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه برابر بادران به مساوی هم راضی نیستیم، افزود : شرایط تیم به گونه ای است که فقط باید ببریم و برای این بازی هم خوب تمرین کردیم و هم روحیه زیادی برای شکست دادن حریف داریم و می دانیم از کجا به تیم بادران ضربه بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادم که از بدو تاسیس باشگاه قشقایی در سال ۹۴ و از زیرگروه لیگ استان است در این تیم بازی کرده است،اظهارداشت:اکثربازیکنان ما جوان هستند و کم تجربه برای همین هم نتوانستیم جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم.

او تاکید کرد: اما بازیکنان ما زمانی که با تیم های مدعی بازی دارند، بسیار پرانرژی و با انگیزه کار می کنند برای همین هم تیم های مدعی از بازی کردن مقابل ما هراس دارند.

گلایه پس از پایان لیگ، آرامش

خادم با اظهاراینکه تیم ما مشکلات زیادی داشته و دارد، گفت: برای بازگو کردن مشکلات زمان داریم فعلا تمام فکر ما این سه بازی است، بعد که تمام شد حرف برای گفتن زیاد است، در این شرایط فقط به آرامش نیازداریم.

کاپیتان تیم قشقایی ادامه داد: به تیممان بسیار امیدوار هستم و قطعا در لیگ دوره بعد با تقویت و سرمایه گذاری بیشترمدعی صعود به لیگ برترخواهیم بود و در آن زمان بازیکنان ما با تجربه شده اند زیرا بسیاری از آنها برای نخستین بار است که در لیگ دسته یک بازی می کنند.

اعتماد

وی اضافه کرد: کادر فنی و مدیرباشگاه به بازیکنان جوان اعتماد کردند و قطعا آنها مزد این اعتماد را در میدان پاسخ خواهند داد.

دیدارتیم های قشقایی شیرازوبادران تهران که در رده پانزدهم و دوم جدول قراردارند، یکشنبه ۱۳ تیرماه در ساعت۳۰ /۲۰ در ورزشگاه پارس شیرازبرگزارمی شود.

دیدار رفت این دو تیم در تهران با نتیجه ۲ بر یک به سود قشقایی پایان یافت .

همچنین تیم فجر شهید سپاسی در این هفته در تهران به مصاف تیم هوادار صدرنشین می رود تا تنور این هفته لیگ با تیم های شیرازی داغ تر شود .

جدول رده بندی

در پایان  هفته سی و یکم ، تیم های هوادار و بادران تهران با ۵۴ امتیاز در جای اول و دوم قرار گرفتند و تیم فجر شهید سپاسی هم با ۵۱ امتیاز سوم شد.

همچنین تیم قشقایی شیراز با ۳۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت تا سایه تیم چوکا تالش را پست سر خود داشته باشد.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

چوکا تالش با ۳۳ امتیاز همچنان امیدوار به بقا در رده شانزدهم است، نود ارومیه با ۲۷ امتیاز و گل ریحان البرز هم با ۱۸ امتیاز سقوطشان قطعی شده است. 

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز بادران تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز بادران تهران بادران تهران تیم قشقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد

کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال تهران را به مقصد ینگه دنیا ترک کرد.

به گزارش خبرورزشی، جواد زرینچه کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی که در دوره استراماچونی وظیفه سرپرستی این تیم را برعهده داشت اما پس از جدایی مربی ایتالیایی دیگر حاضر نشد روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، چند روزی است که راهی آمریکا شده است.

زرینچه تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد تا با فرزندانش ملاقات کند. از قرار معلوم زرینچه اوایل تابستان به ایران باز خواهد گشت. جواد زرینچه در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی قبل از آغاز لیگ بیست و یکم دوباره دعوت به کار شد تا وظیفه سرپرستی را بر عهده بگیرد اما ظرف ۲۴ ساعت ترجیح داد از سمت خودش کناره‌گیری کند و سرپرست استقلال نشود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قلعه نویی آمد، زرینچه رفت! واكنش زرينچه به انتقاد فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند