Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عنایت‌الله رحیمی، روز شنبه در جلسه ستاد نمایشگاه اکسپو در شیراز افزود: حضور در مجامع بین‌المللی به ویژه در حوزه اقتصادی از جمله نمایشگاه اکسپو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این حضور می‌تواند مزیت‌ها و دستاوردهای زیادی برای اقتصاد کشور داشته باشد.
وی ادامه داد: پیوند افکار و ساخت آینده شعار امسال نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ کشور امارات است که این پیوند افکار به معنای برقراری یک رابطه تعاملی با افزون بر ۱۹۰ کشور دنیا است که می‌توانیم با یک دیپلماسی قوی اقتصادی و فرهنگی مطالب مورد نیاز برای ارائه به سایر کشورها  را ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار فارس تصریح کردک قرن ۲۱ زمان شکوفایی خلاقیت‌ها،  فکرها و اندیشه‌ها است و هنر و فلسفه هم خواستگاه این خلاقیت خواهد بود.
رحیمی گفت: استان فارس با وجود مشاهیری همچون ملاصدرا، سعدی و حافظ از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی در این زمینه برخوردار است که با ارائه آنها می‌توان تحولاتی را در دنیای نوین ایجاد کرد.
وی، از دیگر ظرفیت‌های فارس را حوزه گردشگری، توریسم طبیعی و اکوتوریسم تاریخی و فرهنگی دانست و افزود: می‌توانیم در این زمینه‌ها حرف‌ برای گفتن به دیگر کشورها بسیار داشته باشیم.
او اظهار داشت: شرکتهای دانش بنیان و فناور فارس هم می‌توانند مباحث خود را به نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ امارات انتقال داده و ضمن بهره مندی از تجریه دیگران، تجربیات خود را نیز منتقل کنند.
استاندار فارس افزود: از آنجا که برگزاری اکسپو با تغییر در دولت همزمان شده باید بکوشیم با ریل گذاری مناسب و حل مشکلات موجود راه را برای دولت بعد هموار کنیم تا خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه شود.

برچسب‌ها اکسپو 2020 شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اکسپو 2020 شیراز استانداری فارس اکسپو 2020 شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس نمایشگاه اکسپو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیتهای این بخش در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران معرفی شد و علاوه بر آن، ۱۷ بسته سرمایه‌گذاری نیز در اختیار متقاضیان و سرمایه گذاران قرار گرفت.

رضا حیدری افزود: برای این فرصتها و بسته‌های سرمایه‌گذاری کد ویژه تعریف شده که بازدیدکنندگان با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات لازم در ارتباط با این فرصتها را در کوتاهترین زمان به دست آورند.

حیدری اظهارکرد: در این نمایشگاه نقشه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی نیز بین بازدیدکنندگان توزیع شد که حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان‌غربی هستند.

وی ، هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی فرصتهای سرمایه گذاری استان عنوان کرد و گفت: یافتن سرمایه گذار در حوزه بین المللی در زمینه گردشگری نیز از دیگر اهداف شرکت در نمیشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گروههای کالایی صنعت شامل صنایع خودروسازی، مخابرات و الکترونیک، چاپ و بسته بندی و لوازم خانگی و صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی، پتروشیمی و خدمات  بیمه، مالی و گمرک برگزار شد.

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران، هشت اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس سران نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه، با هدف فراهم آوردن فرصت ارائه محصولات، خدمات، فناوریها و ایده‌های تجاری کسب‌وکارها، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و سایر فعالان بخشها و صنایع مختلف، امروز به کار خود پایان می دهد.

دیگر خبرها

  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری