Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تیم فوتبال رُم ابراز امیدواری کرد روزهای موفقی باجالوروسی داشته باشد و چه بسا پس از دوران حضورش در این تیم، قراردادی جدید منعقد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که سرانجام به طور رسمی کارش را در تیم فوتبال رم آغاز کرد و جانشین پائولو فونسکا شد، در اولین اظهارنظرش به عنوان سرمربی جدید جالوروسی به سایت رسمی این باشگاه ایتالیایی گفت: من حالا مربی بهتری هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدی می‌گویم چون این حرفه‌ای است که تجربه در آن معنا و مفهوم زیادی دارد. تجربه باعث می‌شود همه چیز شبیه دژاوو (آشنا پنداری - تجربه‌ای که فرد حس می‌کند که قبلاً در موقعیتی آشنا و تکراری حضور داشته است) باشد، چون از زمانی که ایتالیا را (به عنوان سرمربی اینتر) ترک کردم، تجربیات زیادی کسب کرده‌ام.

وی افزود: من (پس از ترک اینتر) به رئال مادرید رفتم که تجربه فوق‌العاده‌ای بود و به رویاهایم برای قهرمانی در ایتالیا، انگلیس و اسپانیا رسیدم. سپس به انگلیس بازگشتم، جایی که خانواده‌ام مستقر هستند و البته که می‌خواستم به آنجا بازگردم. من حتی تجربه فوق‌العاده‌ای از بردن تیم (تاتنهام) به فینال (جام اتحادیه انگلیس) و بازی نکردن در فینال (پیش از فینال اخراج شد) دارم، چیزی که فکر می‌کردم هرگز در دوران حرفه‌ای اتفاق نخواهد افتاد اما این اتفاق افتاد، بنابراین با بسیاری از تجربیات و یادگیری از لحظات خوب و بد حالا بسیار آماده‌تر از آنچه که در گذشته بودم، هستم.

یورو 2020| پیش‌بینی جالب مورینیو از برنده بازی ایتالیا و بلژیک

آقای خاص تصریح کرد: امیدوارم موفقیت با من همراه شود، چون این قراردادی سه ساله و اولین قراردادم با باشگاه رُم است. شاید روزی قرارداد دوم و جدیدی با این باشگاه بستم. من هر روز در حال یادگیری هستم، بنابراین فکر می‌کنم [نسبت به دوره قبلی حضور در ایتالیا به عنوان سرمربی اینتر] حالا مربی خیلی بهتری هستم. ایتالیا را به عنوان یک کشور و به عنوان یک فرهنگ فوتبال می‌شناسم. چیزهایی در مورد رم می‌دانم زیرا در زمان حضورم در ایتالیا به عنوان سرمربی اینتر، رم رقیب واقعی ما بود و برای کسب جام‌ها می‌جنگید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام اینترمیلان رم ژوزه مورینیو تاتنهام اینترمیلان رم ژوزه مورینیو عنوان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900071

دیگر خبرها

  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم