Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@09:04:11 GMT

بازشماری آرا در برخی صندوق‌های رای

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۷۰۴۵

بازشماری آرا در برخی صندوق‌های رای

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سیدعلی سلیلی دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا‌های مازندران با بیان اینه در برخی حوزه‌های شهری شکایت‌های در خصوص نحوه رای گیری به این هیات ارسال شده بود، گفت: برخی صندوق‌های رای دوباره بازشماری شده است.

او افزود: شکایت‌ها همچنان در حال بررسی است و نتایج بررسی‌ها نیز هفته آینده نهایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلیلی با بیان اینکه عمده شکایت‌ها در خصوص خرید و فروش آراء در انتخابات شورا‌های اسلامی برخی شهر‌ها بود، ادامه داد: مازندران با مشارکت۶۱ درصدی یکی از بهترین انتخابات را برگزار کرد، اما هیات نظارت معتقد است حتی یک شکایت هم باید بررسی موشکافانه شود.

دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا‌های مازندران گفت: بررسی صحت انتخابات در بیش از دوم سوم استان به پایان رسیده است و در یک سوم باقی مانده هم شکایت‌ها و شمارش آراء در حال انجام است.

بیشتر بخوانید 
نتایج انتخابات شورای شهر در استان مازندران

او در خصوص احتمال تغییر در نتایج اولیه انتخابات در برخی شهر‌های بزرگ استان، با بیان اینکه ملاک این شورا قانون است و همه اقدامات بر اساس مستندات قانونی انجام و اطلاع رسانی می‌شود، افزود: اگر تخلف تاثیر گذار در خصوص نتایج انتخابات برای اعضای این هیات محرز شود قطعا اعمال خواهد شد.

سلیلی افزود: در شهر تنکابن افراد آرایء مساوی کسب کردند و به همین دلیل بازشماری دقیق آرای مردم این شهر در دستور کار است که تا پایان هفته مشخص می‌شود.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراها شورای ساری شورای بابل شکایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی درباره  دور دوم انتخابات مجلس گفت: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری و در ۲۲ حوزه برگزار می‌شود. از این ۲۲ حوزه در ۸ حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وزیر کشور در خصوص آموزش‌های مورد نظر به مردم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد. ضمن آنکه در دوره قبل که در چند حوزه انتخابات را الکترونیکی برگزار کردیم بسیار موفقیت آمیز بود.

وی در خصوص تبلیغات داوطلبان اظهار کرد: تبلیغات نمایندگان از یک هفته قبل از روز شروع اخذ رای ( ۲۱ اردیبهشت ) انجام خواهد شد.

وحیدی همچنین درباره اجرای طرح نور عفاف و حجاب با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهی و سنتی ماست، گفت: غالب بانوان عفاف و حجاب را رعایت می کنند و خود را متعهد می دانند. تعداد اندکی هستند که رعایت نمی کنند که عده قابل توجهی با اندک تذکری رعایت می کنند، در میان آنها افرادی که در برابر قانون مقاومت می کنند، انگشت شمار هستند.

وی افزود: فراجا در چارچوب های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می داند. به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که ساختار شکنی می کند فرق بگذارند، اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

وحیدی ادامه داد: اجرای طرح نور جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

دیگر خبرها

  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟