Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمیدرضا عبدی روز شنبه در بازدید از سامانه های هوشمند جاده مشگین‌شهر - پارس‌آباد گفت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در این مدت به ترتیب در جاده اردبیل - سه‌راهی سرعین، اردبیل - آستارا و اردبیل - نمین ثبت شده است.

وی افزود: بیشترین تردد در راه‌های ارتباطی استان در سه ماه سال جاری به ترتیب در جاده اردبیل - آستارا، اردبیل - نیر، اردبیل - مغان (محدوده سه راهی صحرا) و جاده اردبیل - خلخال و بالعکس ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رانندگان خواست علاوه بر رعایت فاصله طولی بویژه در فصول بارندگی و رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه سبقت‌های غیرمجاز و تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها پرهیز کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

او شناسایی ناوگان باری با تناژ اضافی غیرمجاز و برداشت پلاک و سرعت خودروهای عبوری را از قابلیت‌های مهم سامانه توزین حین حرکت عنوان کرد و افزود: جاده‌های استان به این سیستم مجهز هستند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استا اردبیل با اشاره به فعال بودن ۱۴۲ سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: هوشمندسازی جاده‌های استان از اولویت‌های راهداری است.

عبدی اضافه کرد: ۷۰ سامانه تردد شمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری، ۳۵ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت (WIM) در جاده‌های استان اردبیل فعال است.

وی ادامه داد: در سه ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال مجموع تردد در مبادی ورودی و خروجی استان افزایش داشته است.

برچسب‌ها استان اردبیل اداره کل راهداری استان اردبیل تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل اداره کل راهداری استان اردبیل تردد جاده ای استان اردبیل اداره کل راهداری استان اردبیل تردد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است