Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  موضوع تحویل خودرو های ثبت نامی همچنان یکی از معضلات پیش روی مصرف کنندگان در سراسر کشور است و این روزها بسیاری منتظر هستند که خودروهای ثبت نامی خود را تحویل بگیرند.خودرویی که قرار بود یک ماهه تحویل داده شود اما هر دفعه به بهانه های مختلف آن را به تأخیر انداختند و باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ زمانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باعث گلایه متقاضیان شد و پیامهایی ارسال کردند.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خسته نباشید. با عرض ادب و احترام داستان از این قرار است که به علت آلایندگی خودرو‌های شرکت زامیاد، محیط زیست مجوز شماره گذاری نمی‌دهد و این دلیلی شده تا شرکت زامیاد موقع تحویل شانه خالی کند.
حالا سوال اینجاست که چرا با وجود این مشکل باز هم شرکت زامیاد مجوز فروش جدید می‌گیرد در صورتی که هنوز مشکلات قبلی وجود دارد و موقع ثبت نام اعلام نمی‌کنند که خودرو‌ها همه مدل ۹۸ هست. موقع تحویل یا باید رضایت نامه بدهید و خودرو مدل ۹۸ بگیرید یا باید منتظر باشید که مشکل بین محیط زیست و شرکت حل شود. با تشکر از پیگیری شما

سلام شرکت سایپا در دهه فجر سال ۹۹ اقدام به فروش فوق العاده نیسان و پادرا پلاس با قیمت قطعی و تحویل ۳۰ روزه کرده بود
در این نوع فروش مبلغ کل خودرو یک جا در موقع ثبت نام پرداخت شد الان با گذشت ۴ ماه از موعد تحویل خودرو شرکت سایپا شانه خالی کرده و اظهار دارد که محصولات شرکت زامیاد مجوز شماره گذاری از سوی سازمان محیط زیست به علت استاندارد نبودن الایندگی یورو ۵ را ندارد
سوال اینجاست که شرکت سایپا می‌دانست که این نوع خودرو‌ها مجوز شمارگذاری ندارند تکلیف این ۳۰۰۰ خودروی نیسان و پادرا پلاس مردم که مبلغ خودرو‌ها را کاملا پرداخت کردند چیست؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی داخلی دغدغه روز شهروندخبرنگار شرکت زامیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی متقاضیان از تاخیر در تحویل خودروی جک اس ۵

متقاضیانی که در شهریور ۱۴۰۲ اقدام به ثبت نام برای خودروی جک اس ۵ با موعد تحویل بهمن کرده اند همچنان در انتظار تحویل مانده اند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام ابراز نارضایتی کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و ادب؛ در طرح دو مرحله‌ای خرید خودرو جک اس ۵ کرمان موتور، شهریور ۱۴۰۲ ثبت نام کردم مرحله اول ۵۰۰ میلیون و تکمیل وجه باقی مانده را ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ انجام دادم و قرار بود ۳۰ بهمن تحویل دهند. با گذشت دو و نیم ماه از موعد تحویل هنوز خودرو فاکتور نشده است. اغلب ۱۵ روز نیز با تاخیر بعد از فاکتور شدن تحویل داده می‌شود. پیگیری هم کردیم، اما پاسخی نگرفتیم شرکت‌های مونتاژکار اغلب دغدغه قیمت گذاری را ندارند پس چرا با تاخیر تحویل می‌دهد. خواهش میکنم پیگیری کنید.

منبع: حسین شجاعیان - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان خودروی ساینا
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • نارضایتی متقاضیان از تاخیر در تحویل خودروی جک اس ۵
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو