Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله به معتادانی که یک سال از پاکی و بهبودی آنها گذشته باشد، خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضوان مدنی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به افرادی که ترک اعتیاد کنند، وام به مبلغ ۵۰ میلیون تومان با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله پرداخت می‌کند، درباره شرایط دریافت این وام گفت: حتما باید حداقل یک سال از پاکی فرد گذشته باشد، طی این مدت سه بار تست دهد و هر سه بار، تست منفی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: استعلام می‌گیریم تا این افراد بیمه تامین اجتماعی و کمیته امداد نداشته باشند. همچنین لازم است از سوی مراکز مجاز سازمان بهزیستی گواهی بهبودی (ترک و درمان اعتیاد) دریافت کنند. 

رضوان مدنی خاطرنشان کرد: همچنین افراد مذکور گواهی حضور در جلسات مشاوره مراکز ترک و تهیه درمانگر برای سلامت جسمی و روانی نیز باید داشته باشند.

سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه علاوه بر وام، ۲۳ درصد سهم حق بیمه کارفرمایی یا خویش فرمایی را هم تامین می‌کنیم گفت: سازمان بهزیستی تا ۵ سال حق بیمه کارفرما یا خویش فرمایی را هم پرداخت می‌کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی ترك اعتياد معتاد سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در صورت گلزنی مجدد لواندوفسکی و عبورش از 25 گل مجددا باید به بایرن 1.25 میلیون یورو پرداخت کند. 

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی متوقف نمی‌شود. سه گلی که دیشب مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های او در این فصل را به 23 رساند، یعنی 10 گل کمتر از 33 گل فصل گذشته. مهاجم لهستانی در مجموع برای بارسا در این دو سال 56 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل تا مساوی شدن با رکورد 60 گل یوهان کرویف فاصله دارد.

اگر رکورد گلزنی لوا امسال از 25 بیشتر شود، بارسا را ​​مجبور به پرداخت پاداش به بایرن مونیخ می‌کند. بارسا در تابستان 2022 با پرداخت 45 میلیون یورو ثابت به باشگاه آلمانی، علاوه بر متغیرهای 5 میلیونی، لوا را به خدمت گرفت. با 25 گل در هر فصل، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن بدهد و ستاره لهستانی هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. 

دیگر خبرها

  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود