Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@16:33:27 GMT

عراق و کاتانچ؛ آخر هفته مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۷۲۷۳

عراق و کاتانچ؛ آخر هفته مشخص می‌شود

به گزارش “ورزش سه”، در آخرین خبری که سایت فدراسیون فوتبال عراق منتشر کرده قرار است وضعیت کادر فنی تیم ملی این کشور تا پایان هفته جاری مشخص شود. 

 

ایاد بنیان، رئیس کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق در خصوص  ادامه همکاری با کاتانچ گفت: « وضعیت ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی مشخص نشده و در همین هفته شرایط مورد نظر را بررسی خواهیم کرد تا به نتیجه قطعی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید زمان را از دست بدهیم. عملکرد و نتایج کاتانتس در مرحله مقدماتی قابل احترام است و او توانسته تیم ما را به مرحله نهایی دور مقدماتی برساند. موضوع فقط وابسته به تمایل فدراسیون فوتبال عراق برای تمدید قرارداد نیست بلکه باید به تصمیم و نگاه سرمربی هم در این خصوص توجه داشته باشیم.» 

 

گفتنی است مربی اهل اسلوونی تیم ملی عراق از شرایط مالی خود در تیم ملی عراق گله مند است به این خاطر که در ۶ ماه اخیر حقوق دریافت نکرده است. از سویی بعد از شکست تیم ملی این کشور در برابر ایران و از دست دادن صدرنشینی رسانه های عراقی به شدت از او انتقاد و خواستار بخدمت گیری مربی جدیدی شدند. اما به نظر می رسد با توجه به زمان کمی که تا شروع بازی ها باقی مانده و هم چنین شناخت کاتانچ از تیم ملی عراق شاهد ادامه همکاری فدراسیون فوتبال عراق با این مربی باشیم. وزیر ورزش عراق هم به تازگی از اختصاص ۵ میلیون دلار به فدراسیون فوتبال عراق به منظور آماده سازی تیم ملی برای صعود به جام جهانی خبر داد و با تخصیص این بودجه مشکل فدراسیون فوتبال عراق هم برای پرداخت دستمزدهای معوقه سرمربی برطرف خواهد شد. 

 

عراق در گروه A بازی های دور نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفته است. این تیم همانند ادوار گذشته نمی تواند در عراق پذیرای حریفان باشد. این در حالی است که در سال های اخیر چند استادیوم حرفه ای ساخته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عراق تیم ملی عراق تیم ملی عراق سرچکو کاتانچ عراق فدراسیون فوتبال عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند