Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@16:47:08 GMT

◄ پل شوراب در شهرستان آوج زیر بار ترافیک رفت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۷۳۲۶

◄ پل شوراب در شهرستان آوج زیر بار ترافیک رفت

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آوج از پایان عملیات مرمت پل شوراب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، حامد والی‌پی افزود:پل شوراب از ابنیه خسارت دیده از سیل فروردین ماه سال ۹۹ است که پس از گذشت بیش از یک سال عملیات مرمت آن به پایان رسید و امروز زیر بار ترافیک رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به دنبال جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در فروردین ماه سال ۹۹ پایه میانی این پل تخریب و عرشه آن دچار نشست شد.

والی پی ادامه داد:با توجه به نشست پل و امکان تخریب کامل آن در جهت ارتقای ایمنی مسیر و تسهیل تردد خودروهای عبوری همزمان با شروع مرمت پل، مسیر کنارگذر نیز احداث شد.

والی‌پی ادامه داد:  بیش از یک میلیارد تومان برای مرمت پل شوراب_بی‌آب هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آوج، حجم عملیات خاکبرداری و پی کنی این پل را ۲هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت:میزان بتن پیش‌ساخته این پل ۲۸۰ مترمکعب و حجم آرماتوربندی آن نیز ۱۱تن بوده و عملیات خط‌کشی هم به میزان ۵۰۰متر طول انجام شده است.

پل شورآب - بی‌آب برروی سه دهانه پل سنگی، هر یک به طول ۱۰ متر بنا شده و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب قزوین و در راه اصلی قزوین - همدان واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرستان آوج اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران: گفت: در پی اعلام حادثه غرق شدگی در آب بندان شهرستان سیمرغ شب گذشته (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان ، سه گروه عملیاتی و متشکل از ۸ نیروی عملیاتی بکارگیری شدند.

غلامعلی فخاری افزود: در این عملیات با اعزام گروه امدادی از شهرستان های سیمرغ و قائمشهر به محل مورد نظر با همکاری آتش نشانی، نیروی انتظامی،نیروهای امدادی و عملیاتی پس از حدود ۷ ساعت جستجو موفق به پیدا کردن جسد مرد ۵۵ ساله در آب بندان لاله زار شهرستان سیمرغ  شدند.      فخاری اظهار داشت ؛ جسد فرد به نیروی انتظامی تحویل داده شد.  

دیگر خبرها

  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد