Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسهٔ ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به ریاست علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین و با حضور مسؤولان دستگاه‌های متولی در سالن جلسات مدیریت بحران استان قزوین برگزار شد. فرخزاد در این جلسه گفت: با توجه به مصوبهٔ 11 خرداد ماه سال جاری در خصوص لزوم کاهش 50 درصدی استفاده از انرژی‌های آب و برق در دستگاه‌های اجرایی نسبت به سال گذشته، دستگاه‌ها در صورت عدم اجرای این مصوبه، با قطعی آب و برق مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول با اشاره به تغییر ساعت فعالیت ادارات در راستای صرفه‌جویی در مصرف آب و برق اظهار کرد: ادارات و بانک‌های استان قزوین از فردا، یکشنبه ۱۳ تیرماه، در راستای صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۳:۳۰ فعالیت خواهند کرد.

فرخزاد ادامه داد: دستگاه‌های دارای ژنراتور نیز مصرف برق خود را از طریق ژنراتور تأمین کنند، دستگاه‌های استان که ژنراتور مازاد در اختیار دارند، شناسایی شوند تا این ژنراتورها در اختیار ادارات آب و برق جهت استفاده در موارد بحرانی قرار گیرد، در سطح شهر نیز بازدیدهای مستمری از ادارات جهت رصد مصارف اداری و تجاری به‌عمل خواهد آمد.

وی عنوان کرد: مشترکین پرمصرف از سوی اداره برق شناسایی شده و مصرف آن‌ها رصد می‌شود، هم‌چنین مصرف ادارات و دستگاه‌های دولتی پرمصرف نیز از سوی مدیریت بحران استان مورد رصد قرار خواهد گرفت.

این مسؤول با اشاره به لزوم ارائهٔ جدول زمان‌بندی قطعی برق به مردم، بیان کرد: اگر جدول زمان‌بندی قطعی برق در اختیار مردم قرار گیرد، تبعات مشکلات این حوزه کمتر خواهد بود، اما اگر مستقیماً و بدون اطلاع‌رسانی قطعی برق داشته باشیم تبعات سوء را به‌دنبال خواهد داشت که البته جدول زمان‌بندی همواره از سوی اداره برق در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین اشاره کرد: خوش‌بختانه آمار مصرف خانگی برق در استان 19.5 درصد کاهش یافته و روند قطعی برق تا 15 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و با توجه به افزایش دمای بی‌سابقه در استان، لازم است صرفه‌جویی‌ها کماکان ادامه یابند.

وی در پایان تأکید کرد: در حوزهٔ ترافیک نیز قطعی برق موجب ایجاد ترافیک در سطح شهر و پشت چراغ قرمزها می‌شود، بنابراین لازم است در نقاط پرتردد از حضور همکاران پلیس استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین تغییر ساعت فعالیت ادارات و بانک ها ادامه خاموشی ها دستگاه ها قطعی برق آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند