Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمدین شناخته شده "خندوانه" می‌خواهد دستمزدهایی که برنامه پربیننده شبکه نسیم بابتِ استندآپ کمدی به او پرداخت می‌کنند را آب بخرد و برای مردم سیستان و بلوچستان ببرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کمدینی که با ساخت کارهای طنز و تبلیغات در اینستاگرام به یکی از چهره‌های شناخته شده فضای مجازی تبدیل شده بود با حضور در برنامه "خندوانه" و مسابقه "خنداننده‌شو" در بین مردم هم شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوان مشهدی که در مسابقه "خنداننده‌شو"2 از میان شرکت‌کننده‌های این مسابقه با اجرای چند استندآپ کمدی موفق توانست بیشترین رأی را کسب کند و به عنوان نفر اول این مسابقه معرفی شود.

موفقیت "علی صبوری" در مسابقه "خنداننده‌شو" از او چهره شناخته‌شده‌تری ساخت و به عنوان بازیگر در سریالی به کارگردانی علی مسعودی جلوی دوربین رفت. این روزها او را بیشتر با نقش دامادِ سریال "بوتیمار" می‌شناسند که توانست در کنار زوجِ محبوب حمید لولایی و مرجانه گلچین، تجربه جدیدی از خودش به جای بگذارد. 

کمدین جوانی که اعتقاد دارد هنر باید با طنز و طنازی توأمان باشد. از خط قرمزهایی می‌گوید که در سینما و صداوسیما باید به آن پایبند بود تا هنر و هنرمندی فارغ از طنازی و سرگرمی، وسیله و ابزار مهمی برای فرهنگسازی باشند. کمدین جوانی که می‌گوید: شاید برخی به نوع شوخی‌ها و طنزهای اینستاگرامی ما قبل از آمدن به "خندوانه" و حتی در دوران رقابت "خنداننده‌شو" انتقاد داشتند،‌ از این خط قرمزهای مرسوم و درست، آگاه نبودم و نمی‌دانستم شوخی‌ها و طنزها چه چارچوب و قاعده‌ای داشته باشند.

 

او در استوری به دستمزد استندآپ کمدی‌اش در خندوانه اشاره کرد که بارها اعلام کردم بابت استندآپ‌هایی که در خندوانه داشتم، هزار تومان هم دریافت نکردم. دو علت داشته یکی اینکه خودم را مدیون خندوانه و تهیه‌کننده‌اش و رامبد جوان می‌دانستم و دوم اینکه فقط به خنداندن فکر می‌کردم ولاغیر. اما دیروز یک پیام عجیب برایم آمد از طرف یکی از عوامل خندوانه که شماره حساب‌تان را بدهید و گفتم چرا؟ گفتند برای استندآپ‌های خندوانه است. 

و سرانجام در استوری دیگری علی صبوری اعلام کرد که من کل پول دریافتی‌ام از خندوانه را آب می‌خرم و می‌برم سیستان و بلوچستان. و حتی در حاشیه این استوری نوشته که هرکسی می‌تواند و دوست دارد در این حرکت شرکت کند من در استوری فضای مجازی خودم تاریخ حرکتم را اعلام می‌کنم می‌توانند ما را همراهی کنند. 

موضوع را پیگیری کردیم و علی صبوری این کمدین خندوانه و بازیگر تازه‌وارد عرصه تلویزیون به ما گفت که قرار است روز سه‌شنبه به سفر سیستان و بلوچستان برود و عوامل خندوانه هم به جای دستمزد به او آب بدهند تا برای روستاهای محروم این استان ببرد و آن‌ها استفاده کنند. 

"ضد نور"، قفل تله تئاتر در تلویزیون را شکست/ رحیم نوروزی بازیگر نقش اصلیفیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون کدامند؟اظهارات کارگردان سریال "بوتیمار" درباره بازی مرجانه گلچین/ ماه "مبارک" رمضان یعنی شادی، نه مرگ و نیستی/ چه‌کسانی می‌خواهند تلویزیون را بی‌اعتبار کنند؟+ فیلم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خندوانه رسانه ملی تلویزیون خندوانه رسانه ملی تلویزیون خنداننده شو علی صبوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟

 استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   به گزارش روزنامه اعتماد، مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است.     در بخشی از این گزارش می‌خوانید؛  مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال 1401 تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.   مطابق این رتبه‌بندی از وضعیت محرومیت در کشور نزدیک به 30 درصد از خانوارهای سیستان و بلوچستان در محرومیت به سر می‌برند که در مقایسه با سایر استان‌ها، عدد بسیار بالایی است. چرا که مثلا اختلاف سطح محرومیت سیستان و بلوچستان با استانی مانند تهران 28 درصد است!  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد
  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • رقص گیلکی حامد آهنگی با مرجانه گلچین پربازدید شد + ویدئو
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • فیلم| سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • جامائیکا نیز کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم