Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که پیش از این از رضا قوچا ن نژاد به عنوان یکی از گزینه های فرهاد مجیدی برای استقلال نام برده می‌شد اما حالا مشتریان هندی به این بازیکن پیشنهاد می‌دهند.

حدود دو هفته قبل بود که اعلام شد تیم گوای هند – که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حریف پرسپولیس بود – چند مهاجم را زیر نظر دارد که یکی از آنها رضا گوچی است منتهی صفحه توییتری SportBall11 که اخبار مربوط به فوتبال هند را پوشش می‌دهد، مدعی شده که باشگاه «اتلتیکو موهون باگان» مشغول مذاکره با مهاجم سابق زووله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش فوتبالی، تیم اتلتیکو موهون باگان نایب قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ هند است و سال آینده در مرحله پلی‌اف ای‌اف‌سی کاپ حاضر خواهد شد و باید دید رضا گوچی شاگرد آنتونیو لوپس اسپانیایی خواهد شد یا اینکه اتفاق دیگری درباره این بازیکن رخ خواهد داد.

کد خبر 611888 برچسب‌ها لژیونرهای فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 به عنوان بازیکن آزاد به چلسی پیوست و از آن زمان تا به حال توانسته است عملکرد خوبی را در این تیم به نمایش بگذارد و بازوبند کاپیتانی را هم به بازو ببندد.

این بازیکن که در سپتامبر سال جاری میلادی 40 ساله خواهد شد پس از پایان مهلت قراردادش با چلسی در انتهای این فصل از این باشگاه جدا می‌شود تا به فوتبال برزیل برگردد و چند روز قبل هم این موضوع را به صورت رسمی با انتشار ویدیویی اعلام کرد.

اما لاورنسون اظهارات جالبی را درباره توانایی‌های این ستاره برزیلی مطرح کرده است:« می‌توانم تصور کنم که تیاگو سیلوا در تابستان به باشگاه لیگ برتری دیگری برود اما تنها موضوعی که وجود دارد این است که باید در دفاع سه نفره بازی کند. تیم‌هایی با این سبک هستند و او نشان داده است که هنوز می‌تواند بازی کند.

فکر می‌کنم چند باشگاه لیگ برتری هنوز در حال بررسی شرایط او هستند، حتی با این وجود که فقط یک سال او را به خدمت بگیرند. می‌توانم او را در یونایتد تصور کنم چون خرید بسیار خوبی برای آنها خواهد بود و هنوز بازیکن درجه یکی است و یونایتد که در این فصل مدافع میانی خوبی نداشته است باید این موضوع را در نظر بگیرد.»

دیگر خبرها

  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!