Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:51:28 GMT

نخستین رویداد «استان آپ» کرمان فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۷۴۴۹

نخستین رویداد «استان آپ» کرمان فراخوان داد

به گزارش ایرنا، مصطفی بغدادی روز شنبه در نشست خبری در محل استانداری کرمان از سرمایه گذاران و شرکت های صنعتی بزرگ که دنبال طرح های نوآورانه هستند دعوت کرد تا در این رویداد حضور یابند.

به گفته وی علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه غزال اقدام کنند.

بغدادی با بیان اینکه یکی از بسترهای ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان، برگزاری دوشنبه های استارتاپی است اظهار داشت:دوشنبه های استارتاپی برای طرح هایی است که شتابدهی را تمام کرده و محصول و سابقه فروش دارند و نیازمند جذب سرمایه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون ۲۶ رویداد دوشنبه استارتاپی برگزار کردیم و میزبان بیش از ۲۰۰ تیم بودیم.

وی بیان کرد: برگزاری این جلسات صرفا رویداد یک روزه نیستند، بلکه به قصد جذب سرمایه شکل می‌گیرد و تا امروز نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان جذب سرمایه برای ۲۶ رویداد داشتیم که ۳۰ میلیارد تومان هم در حال مذاکره برای جذب سرمایه داریم.

وی با بیان اینکه رویدادهای ما یک فرآیند از فراخوان تا آموزش و سرمایه‌گذاری است اظهارداشت: رویداد دیگری را نیز به عنوان  «پیوند» طراحی کردیم تا زمینه همرسانی ایده‌ها را برای رساندن محصول به تولید داشته باشیم و افرادی که صاحب ایده اولیه و خام هستند را به سمت تجاری سازی ببریم.

بغدادی تصریح کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از موسسات دانش بنیان در سال ۸۹ شکل گرفته و در راستای حمایت از تجاری سازی اختراعات و ایده ها، وظیفه اصلی ما تامین مالی شرکت های دانش بنیان یا اکوسیستم نوآوری کشور است.

وی با اشاره به اینکه ۶۲ صندوق پژوهش و فناوری در کشور داریم افزود: تقریبا همه استان ها و دانشگاه های مادر صندوق پژوهش و فناوری دارند و محدودیتی برای ارائه خدمات به  مجموعه دانش بنیان ها و همچنین فعالیت های نوآورانه و فناورانه وجود ندارد.

برچسب‌ها کرمان صندوق نوآوری و شکوفایی فراخوان استارتاپ شرکت دانش بنیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان صندوق نوآوری و شکوفایی فراخوان کرمان صندوق نوآوری و شکوفایی فراخوان استارتاپ شرکت دانش بنیان دانش بنیان جذب سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود

فاطمه شیرازی، حافظ، قاری و داور مسابقات قرآن با حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: اولین سالی است که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنم و مشتاق هستم تا بدانم عرصه‌های فعالیت سازمان اوقاف در بخش‌های مختلف به چه صورت است. البته با فعالیت قرآنی سازمان از سال ۱۳۷۴ آشنا هستم از چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن همراه اوقاف بوده ام و کاملاً به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سازمان اشراف دارم.

وی اظهار کرد: اما در زمینه حمایت اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و اهدافی که برای وقف بیان شده که موقوفه حفظ شود و در راستای نیت واقف باشد، مسلماً در اقداماتی که در عرصه علمی صورت می‌پذیرد به عنوان مثال در حوزه تولید وسایل پزشکی که تکنولوژی آن در دست کشورهای اروپایی است مانند فیلتر دیالیز که در دوران تحریم به مشکل برخوردیم و در این نمایشگاه مشاهده کردیم که یکی از شرکت‌ها در این زمینه فعالیت می‌کند و باعث خرسندی است اگر اوقاف در این زمینه سرمایه گذاری کند. قطعاً واقفان نیز خشنود خواهند شد.

شیرازی بیان کرد: امید است اوقاف در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی مستدام باشد. در عرصه کمک به فناوری و هر آنچه باعث شود ایران ما یک پله بالاتر رود ارزشمند است و باید مردم مشارکت داده شوند. ما مردم خالص و مخلص و جوانان نخبه داریم که باید به کار گرفته شوند و مسئولان اهتمام داشته باشند که بتوانیم ایران را ارتقا دهیم و در دنیا بدرخشد.

وی تصریح کرد: یکی از مسایلی که جای کار دارد بحث تأمین دارو است که با فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و حمایت سازمان اوقاف می‌توانیم در این زمینه به خودکفایی برسیم. البته قبل از هر اقدامی باید حول محور پیشگیری فعالیت شود و اوقاف نیز می‌تواند در این زمینه ورود کند.

کد خبر 6092189 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان