Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ساختمانی فرتاک ویژن متخصص در طراحی سقف عرشه فولادی ، آئین نامه ها و استاندارد های موجود آماده خدمت به کشور می باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت فرتاک ویژن، فرتاک ویژن مجهز به نیرو های ستادی بسیار زبده و مجرب بویژه در دفتر فنی جهت انجام اموری چون  تولید و اجرای سقف های مرکب عرشه فولادی در حیطه کلیه قوانین و مقررات مندرج در مقررات ملی ساختمان، تهیه شاپ و لیستوفر ، برآورد دقیق مصالح شامل وزن دقیق ورق های عرشه فولادی، تعداد گلمیخ ها و جوشکاری گلمیخ ها بر پایه مبانی طراحی و محاسبات، متراژ دقیق فلاشینگ ها، وزن دقیق میلگرد مورد نیاز و همچنین هزینه اجرای سقف عرشه فولادی بصورت کاملا بهینه و اقتصادی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرکت فرتاک ویژن جهت جوشکاری گلمیخ های پروژه مجهز به 10 دستگاه بسیار دقیق استادولدینگ از که قابلیت پشتیبانی 10 پروژه همزمان را دارا می باشد.

پیشنهاد ما به شما کارفرمایان گرانقدر جهت بهره مندی از خدمات ویژه شرکت فرتاک ویژن در حوزه ساختمان به شرح ذیل می باشد:

جهت برآورد هزینه اجرایی سقف عرشه فولادی به نرم افزار محاسباتی موجود در وبسایت شرکت مراجعه فرمائید. (fartakvision. Com)

جهت آگاهی از حداکثر و حداقل دهانه های سقف عرشه فولادی، طراحی سقف عرشه فولادی گلمیخ و جوشکاری گلمیخ و بطور کلی مطالب و اطلاعات مورد نیاز در مورد سقف های مرکب عرشه فولادی به سایت شرکت مراجعه فرمائید.

جهت آگاهی از کیفیت فنی و اجرایی شرکت فرتاک ویژن ضمن بازدید از وبسایت شرکت از صفحه اینستاگرام fartakvision1410 نیز بازدید به عمل آورید .

جهت پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته با شماره تماس 02144365683 و جهت تماس با دفتر مرکزی شرکت با شماره 02144026329 تماس حاصل فرمائید.

جهت خرید مصالح و ابزارآلات ساختمانی فروشگاه شرکت را در وبسایت (fartakvision.com) ملاحضه فرمائید.

امید است با حمایت و حسن توجه شما همراهان گرامی همچنان مجموعه ای خدمتگذار را به کشور معرفی نمایم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقف عرشه فولادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع فلسطینی از زخمی شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری فلسطینی این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

کد خبر 6093118 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • پیش بینی قیمت الکترود در سال ۱۴۰۳
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • همایش روز ملی خلیج فارس روی عرشه ناو