Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، ابراهیم حسنی، با اشاره به درج مطلبی در فضای مجازی در خصوص مخالفت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تاسیس مرکز درمان ناباروری در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: قبل از هر چیز لازم است توضیح داده شود که برخلاف ادعای فرد مذکور صدور موافقت اصولی و یا ابطال اینگونه موسسات توسط معاونت درمان دانشگاه انجام نشده بلکه توسط وزارت متبوع انجام شده است است و این موضوع هم در موافقت صادر شده و هم در مکاتبه معاونت درمان دانشگاه مبنی بر مخالفت کمیسیون ماده ۲۰ وزارت متبوع با درخواست جدید پس از ابطال موافقت قبلی به علت عدم اقدام متقاضی براساس قرارداد امضا شده کاملا مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان کرد: قرارداد تاسیس افزایش بخش ناباروری، جنین شناسی مرکز جراحی محدود و سرپایی میلاد نور شهر ارومیه در ٩٨/١٠/٢٨ صادر و مدارک لازم توسط معاونت درمان تکمیل و به وزارت ارسال می‌‌شود و به دنبال آن موافقت اصولی بخش مذکور در ٩٨/١١/٢٠  توسط وازرت بهداشت صادر شده است.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این موافقت اصولی بعد از ١٢ ماه به علت عدم توانایی متقاضیان در معرفی مکان مناسب و ارسال مستندات مالکیت مکان یا تغییرات در ساختمان به منظور مناسب سازی آن برای ایجاد بخش مذکور، توسط سامانه وزارتی در مورخه 21/ 11/ 99 به طور اتومات باستناد  ماده ١- الف قرارداد تاسیس ، ابطال می‌شود و لازم به ذکر است قبل از ابطال ، پیام به متقاضی ارسال می‌گردد.

وی اضافه کرد: عدم اقدام به موقع متقاضی بوده که در نهایت منجر به ابطال موافقت اصولی توسط وزارت بهداشت شد.

حسنی ادامه داد: پس از صدور موافقت اصولی بخش درمان ناباروری مرکز جراحی محدود در مورخه ٩٨/١١/٢٠ ، درخواست بهره‌برداری آن توسط متقاضیان،  در مورخه ٩٨/١٢/١٤ از طریق سامانه صدور پروانه ها ارسال شده و متقاضیان در نقشه‌های معماری، بخشی از بیمارستان میلاد را به جای مرکز جراحی محدود معرفی می‌کنند که این موضوع در کمیته طرح و توسعه درمان دانشگاه که در مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه  مطرح می‌شود که نامبردگان متعهد می‌شوند محل جدید را براساس موافقت اصولی صادره ،در طبقه ی دوم مرکز جراحی محدود و سرپایی تعیین و نقشه‌های معماری را در سامانه صدور پروانه‌ها بارگذاری کنند.

وی افزود: از تاریخ بارگذاری نقشه‌های جدید در ٩٩/٢/٢٧ تا ٩٩/١٠/٧  ، حوزه ی معاونت درمان دانشگاه ، تعداد ٧ مکاتبه مستقیم با متقاضیان محترم به استناد صورتجلسات کمیته طرح و توسعه درمان دانشگاه انجام می‌شود و نواقص نقشه‌ی معماری اعم از نبود اتاق معاینه ، نبود آزمایشگاه IVF، مشکلات اتاق عمل، بخشهای بستری و ... را که توسط مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه اعلام شده بود به متقاضیان برای اصلاح نقشه‌ها اعلام می‌کنند و این در حالیست که تمام صورتجلسات از طریق سامانه مذکور نیز به مووسسین مرکز ، ارسال و متقاضیان باید بلافاصله پس از دریافت صورتجلسات اقدام می‌کردند اما برای تاکید به اقدام به موقع این مکاتبات صورت گرفته است.

این مقام مسوول ادامه داد: پس از انجام اصلاحات در نقشه‌ها و ارسال آن توسط متقاضیان،کمیته طرح و توسعه درمان دانشگاه نهایتا با توجه به اصلاحات انجام شده، در مورخه ٩٩/١٢/٢١ نقشه‌های معماری را تایید می‌کند و به متقاضی اعلام می‌گردد و نقشه‌های تاسیسات برقی و مکانیکی را ارسال نمایند.

وی ادامه داد: نکته مهم در این فرایند این است که درمورخه 5/ 7/ 99 ، نامه شماره 99005 مورخه 22/ 6/ 99 مدیریت محترم توسعه و تامین منابع فیزیکی دانشگاه (نوبت پنجم بررسی نقشه‌ها) به نماینده قانونی در سامانه اعلام شده که از تاریخ مذکور نماینده قانونی نسبت به ارجاع مجدد درخواست از طریق سامانه ، هیچ اقدامی انجام نداده است.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: پس از ابطال موافقت اصولی بخش مزبور توسط وزارت متبوع، با راهنمای کارشناسان حوزه درمان و برای رفع مشکل درخواست جدید  افزایش بخش  در مورخه 8/ 1/ 1400 توسط نماینده قانونی ارسال شده و در مورخه 17/ 1/ 1400 از طریق سامانه صدور پروانه‌ها و با نظر موافق به وزارت متبوع ارسال گردید ( توضیحات در خصوص ابطال موافقت قبلی در زمان ارسال درخواست ثبت گردید) که در کمیسیون ماده 20 مورخه 9/ 3/ 1400 وزارت متبوع  مخالفت گردیده است .که فرد مذکور ادعا می‌کند توسط معاونت درمان دانشگاه مخالفت شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: خرید و تامین تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی باستناد بند ب قرارداد تاسیس پس از تایید بند الف ( معرفی و تایید مکان مناسب ) می باشد بنابراین ادعای فرد مطالبه‌گر مبنی بر تجهیز بخش توسط متقاضی خلاف مقررات می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی درمان بخش خصوصی دانشگاه معاونت درمان دانشگاه مرکز جراحی محدود آذربایجان غربی طریق سامانه موافقت اصولی ابطال موافقت وزارت متبوع نقشه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان

 آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته‌فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان تعداد ٨ طرح سرمایه‌گذاری به کمیته‌فنی گردشگری استان، تحویل و بررسی شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: با ارزیابی‌های انجام شده توسط کارشناسان و اعضای کمیته فنی، برای ٣ مورد از این طرح‌ها شامل سفره‌خانه سنتی، مجتمع گردشگری و رستوران سنتی موافقت اولیه صادر شد.

وی حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را بالغ بر ١٦ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با به بهره‌برداری رسیدن این دو پروژه برای ٢٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وطن‌دوست با اشاره به اینکه در این جلسه، دو طرح منوط به اخذ استعلام و با ٣ طرح نیز مخالفت شد، یادآور شد: موقعیت طرح، مساحت زمین، توان مالی سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال از جمله اولویت‌های صدور مجوز برای ایجاد تأسیسات گردشگری مختلف در سطح استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد