Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@15:43:52 GMT

کارگزار بعدی پرسپولیس با مزایده مشخص می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۷۷۳۶

در صورت توافق نکردن باشگاه پرسپولیس با کارگزار فعلی، برای انتخاب کارگزار جدید باید مزایده برگزار شود

به گزارش طرفداری، هنوز مشخص نیست پرسپولیس با آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار این فصل برای فصل بعدی به توافق خواهد رسید یا نه. کارگزار فعلی رقم پایینی را برای تمدید قرارداد پیشنهاد داده و سمیعی تا به حال زیر بار این رقم نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو اگر مخالفت سمیعی ادامه داشته باشد و کارگزار هم رقم تازه ای را اعلام نکند، عملا امکان ادامه همکاری طرفین وجود ندارد و قرارداد به پایان خواهد رسید.

اما سوال این است کارگزار بعدی پرسپولیس کدام شرکت خواهد بود؟ از نظر قانونی باید برای انتخاب کارگزار بعدی مزایده ای برگزار شود تا شرکت های خواهان امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس در این مزایده شرکت کنند. اما موضوع این است آیا مزایده ای برگزار خواهد شد.

نگاهی به انتخاب اسپانسر در سال های قبل نشان می دهد نه برای پرسپولیس و نه برای استقلال مزایده ای برگزار نشده است. بنابراین انتخاب شرکت هایی نظیر مبین، ریحان فیلم، بهنام پیش رو و همین طور آتیه داده پرداز برای باشگاه پرسپولیس بدون برگزاری مزایده انجام شده و همین می تواند مشکلاتی را در آینده برای این باشگاه ایجاد کند.

از این رو سمیعی به دنبال آن است در صورت توافق نکردن با کارگزار فعلی برای انتخاب کارگزار بعدی مزایده ای برگزار شود. باید دید آیا وزارت در این روزهای آخر با برگزاری مزایده موافقت خواهد کرد یا نه.

 

بیشتر بخوانید:

شایعه اختلاف مالی کارگزار و پرسپولیس

تکلیف پرسپولیس و کارگزار هفته بعد مشخص می شود

 

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی خاطره بازی با مهدی پاشازاده در طرفداری: یاوری تیم ملی را به من سپرد، سبیل همه بچه ها را زدم! کنایه علی کریمی به انتخاب جدید شهاب الدین عزیزی خادم شاهرخ بیانی: جای گل‌ محمدی بودم امروز کنعانی‌ زادگان را بیرون می‌ کردم برونو فرناندز: مجبورم یک سال دیگر برای پیراهن شماره 8 منچستریونایتد صبر کنم! گابریل ژسوس و دریافت کارت قرمز مستقیم پس از اجرای فن کاراته روی بازیکن شیلی / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مزایده ای برگزار کارگزار بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که مسئولان پرسپولیس و اوسمار مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را از چند روز پیش آغاز کرده بودند، شکست مقابل آلومینیوم و حذف از جام حذفی، موجی از انتقادات را علیه اوسمار و نوع تعویض‌های این مربی به راه انداخته و این مربی برزیلی را وارد برهه‌ای حساس کرده است.

پرسپولیسی‌ها در وضعیتی که استقلال از جام حذفی کنار رفته بود و سپاهان نیز روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت، امید زیادی به قهرمانی جام حذفی داشتند، اما شکست دوباره اوسمار مقابل مجتبی حسینی در اراک، فعلاً یک جام را از پرسپولیس گرفته و در این شرایط همه نگاه‌ها به دیدار پیش‌روی سرخپوشان مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر است. مسابقه‌ای که می‌تواند تا حد زیادی تکلیف پرسپولیس در لیگ برتر را نیز مشخص کند و توقف در این مسابقه، شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر نیز تمام شود.

اوسمار که با نتایج خوب خود در لیگ برتر تا حد زیادی اعتماد هواداران و باشگاه پرسپولیس را جلب کرده بود، با حذف در جام حذفی حاشیه امنیت خود در پرسپولیس را از دست داده و حالا به هر قیمیتی که شده باید تمام بازی‌های لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد. هرچند در این صورت نیز سرخ‌ها برای قهرمانی بازهم نیاز به توقف استقلال دارند، اما برد در بازی‌های باقی‌مانده می‌تواند اعتماد هواداران و باشگاه پرسپولیس را به اوسمار برگرداند و تمدید قرارداد با این مربی نهایی شود.

چیزی که مشخص است، پرسپولیس برای تمدید قرارداد با اوسمار حداقل روی یکی از جام‌های فصل جاری حساب کرده و عملکرد این مربی در هفته‌های پیش رو و خصوصاً دیدار با سپاهان، نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت این مربی برزیلی خواهد داشت؛ آن هم در شرایطی که این روز‌ها پرسپولیس به مالکان جدید خود واگذار شده و این مالکان به دنبال حضور قدرتمند در فصل آینده خواهند بود. این مسابقه می‌تواند نقطه‌ای برای بازگشت دوباره اوسمار به جاده خوشبختی باشد یا شاید پایانی بر رؤیای قهرمانی مربی برزیلی.

پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند