Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرستاده ویژه آمریکا به لیبی از تلاش برخی اعضای کمیته گفت‌وگوی لیبی در ژنو برای جلوگیری از برگزاری انتخابات در این کشور پرده برداشت. به گزارش پول نیوز، فرستاده ویژه ایالات متحده به لیبی در سخنانی برخی اعضای کمیته گفت‌وگوی سیاسی لیبی در ژنو را به تلاش برای جلوگیری از برگزاری انتخابات متهم کرد.

وی در این باره گفت: ما جلسات مجمع گفت‌وگوی سیاسی لیبی در ژنو را از نزدیک دنبال کردیم، به نظر می‌رسد که شماری از اعضای این کمیته درصدد وارد کردن "قرص‌های سمی" به لیبی برای تضمین عدم برگزاری انتخابات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نورلاند افزود: برخی از این افراد ادعا می‌کنند که به نمایندگی از رهبران سیاسی عمل می‌کنند که به آمریکا اطمینان داده‌اند از انتخابات ۲۴ دسامبر حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: در نهایت این ملت لیبی هستند که سرنوشت‌شان را رقم می‌زنند. هیئت اعزامی سازمان ملل به لیبی برای تسهیل گفتگو بسیار تلاش کرده است، اما نمی‌تواند به نمایندگی از لیبیایی‌ها تصمیم گیری کند.

نورلاند در ادامه بر آمادگی واشنگتن برای حمایت از دولت وحدت ملی لیبی برای ارائه خدمات اصلی به مردم و آمادگی برای برگزاری انتخابات تاکید کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: امریکا پول پول نیوز لیبی ایران برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه