Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:53:57 GMT

اوپک پلاس بدون امارات به توافق رسیدند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۷۸۱۶

اوپک پلاس بدون امارات به توافق رسیدند

منابع آگاه گفتند اوپک پلاس توافق کردند حتی اگر امارات همچنان با تمدید توافق مخالفت کند، از ماه آگوست نفت بیشتری به بازار روانه کنند در حالی که در اوپک پلاس بدون اجماع اعضا هیچ توافقی اجرا نمی‌شود.

به گزارش مشرق، منابع آگاه به رویترز گفتند اوپک پلاس دیروز توافق کردند حتی اگر امارات همچنان با تمدید توافق مخالفت کند، از ماه آگوست نفت بیشتری به بازار روانه و دوره توافق کاهش تولید را تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی توافق های اوپک پلاس به تصویب و اجماع همگی اعضا نیاز دارد. این اتفاق نادر روز جمعه بدان معناست که امارات هنوز می تواند برنامه اوپک پلاس را از بین ببرد. هنوز مشخص نیست که این طرح جدید انجام خواهد شد یا نه.

مذاکرات میان اعضای اوپک پلاس پس از اینکه در نشست روز پنج شنبه به نتیجه نرسید، در روز جمعه ادامه یافت.

بر اساس توافق جدید، اوپک نفت بیشتر از آگوست ۲۰۲۱ به بازار روانه می کند و دوره توافق کاهش تولید تا پایان سال ۲۰۲۲ تمدید می شود. در ابتدا قرار بود آوریل ۲۰۲۲ تاریخ انقضای این قرارداد باشد.

این منابع گفتند امارات گفته است با افزایش تولید موافقت می کند اما با تمدید قرارداد به شرطی موافقت می کند که پایه سهمیه این کشور افزایش یابد. پایه سهمیه، سطح تولیدی است که بر اساس آن کاهش تولید هر کشور محاسبه شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اوپک پلاس اوپک نفت امارات اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن