Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@17:40:41 GMT

ترامپ همسر بایدن را مسخره کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۷۹۳۰

ترامپ همسر بایدن را مسخره کرد

اعضای خانواده دونالد ترامپ خشم و نارضایتی خود را از انتشار تصویر جیل بایدن همسر رئیس‌جمهوری آمریکا روی جلد مجله معروف "ووگ" ابراز داشتند.

به گزارش برنا، به نقل از سایت خبرگزاری اسپوتنیک، عکس جیل بایدن قرار است روی جلد مجله شماره ماه اوت آتی قرار بگیرد که توسط عکاس معروف "آنی لیبوویتز" گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت خشم خانواده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به این بازمی‌گردد که مجله ووگ در طول دوره چهار ساله ریاست‌جمهوری ترامپ به قرار دادن تصویر ملانیا ترامپ روی جلد مجله به رغم شیک پوشی و نماد مد و زیبایی ملانیا، فکر هم نکرد.

ترامپ جونیور پسر ارشد ترامپ تمسخر و عصبانیت خود را از تصویر روی جلد مجله در حساب اینستاگرام خود نشان داد اما چهره جیل را با چهره خوانده آلیس کوپر در اشاره به شباهت‌های جیل به او عوض کرد.

 

همین‌طور لارا ترامپ همسر اریک ترامپ پسر کوچتر ترامپ مجله ووگ محکوم کرد که چرا ملانیا را به رغم اینکه زیباترین بانوی اول بوده نادیده گرفته است.

ترامپ به شبکه فاکس بیزنس گفت: بسیار بد است در زمانی که دونالد ترامپ در راس قدرت بود، عکس بانوی اولی که مدلینگ و به شکل باورنکردنی زیبا بوده یعنی ملانیا ترامپ روی جلد مجله ووگ منتشر نشد. او این بی‌توجهی مجله را به وجود افرادی منزجر از ترامپ نسبت داد که با این کار ملانیا را تحقیر کردند.

معمولا مجله ووگ تصویر تمام بانوان اول آمریکا به استثنای ملانیا ترامپ را روی جلد مجله منتشر کرده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده مد زیبایی دونالد ترامپ بایدن ووگ روی جلد مجله مجله ووگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم پشت تریبون ایستاد و گفت: ما سال ۱۴۰۱ یادبود مرحوم گل اقا را داشتیم و این پیشنهاد مطرح شد جشنواره محلی مربوط به ایشان ملی شود تا خدماتی به حوزه طنز ارائه شود. دنیای طنز فومنی معتقد و منتقد است و طنز امروز باید به این دنیا برسد. من به عنوان مخاطب گل آقا به خاطر می‌آورم که این مجله تا چه حد مورد اقبال مردم بود. اینطور نبود که یک مجله ساده باشد بلکه گل آقا صراحت عمومی داشت. طنز کارکرد عمومی دارد و مردم با آن همراه هستند.

مهدی‌پور با اشاره به نقدهای وزیر نسبت به وضعیت طنز و طنزنویسی گفت: ما در جریان کمبودها و کاستی‌های این حوزه هستیم و وقتی این رویداد رشد قابل توجهی داشته و در دو سال آثار رسیده رشد بیش از دو برابری داشته است، این بیانگر توجه ویژه به این حوزه است که البته باید بیشتر هم شود.

مهدی‌پور در پایان سخنانش گفت: ما تلاش می‌کنیم نخبگان این حوزه تقویت شوند و بتوانند کارهای انتقال تجربه را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال