Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:09:52 GMT

وزیر اطلاعات به رییس جدید قوه قضائیه تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۸۰۸۳

وزیر اطلاعات به رییس جدید قوه قضائیه تبریک گفت

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سید محمود علوی در پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس جدید قوه قضائیه نوشت: به این وسیله انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظلّه العالی) به سمت ریاست قوه قضائیه که نشان از اعتماد معظم له به آن جناب و تجربه بسیار ارزنده شما در مناصب مختلف قضایی در کشور می‌باشد، صمیمانه تبریک می‌گویم و از درگاه خالق دادگستر، توفیقات مستمرتان را در انجام وظایف خطیر الهی مسالت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی پنجشنبه ۱۰ تیر ماه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضاییه منصوب کردند.

برچسب‌ها غلامحسین محسنی اژه‌ای قوه قضاییه سید محمود علوی وزارت اطلاعات پروندهٔ خبری انتصاب رییس جدید قوه قضائیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه سید محمود علوی غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه سید محمود علوی وزارت اطلاعات قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، بی بی سی گزارش داد که برخی از اطلاعات شخصی پرسنل وزارت دفاع انگلیس در سیستم پرداخت حقوق و دستمزد در یک حمله هکری در دسترس قرار گرفته است.

بی بی سی گفت: این سیستم توسط یک پیمانکار خارجی مدیریت می شد و هیچ اطلاعات عملیاتی وزارت دفاع نشر پیدا نکرده  واین وزارت خانه بلافاصله، سیستم را از دسترس خارج کرده است.

بر اساس این گزارش، اطلاعاتی مانند نام و مشخصات بانکی اعضای فعلی و برخی از اعضای سابق نیروی دریایی سلطنتی، ارتش و نیروی هوایی به خطر افتاده است.

وزارت دفاع انگلیس تاکنون به درخواست رسانه‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت