Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: با توجه به اینکه برخی از تالارهای پذیرایی از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کنند و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی چشم پوشی کردند، حداکثر یک هفته فرصت دارند به پروتکل‌ها عمل کنند در غیر این صورت پلمب می‌شوند.

منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز ۱۲ تیر در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: مدیریت خوبی در حوزه واکسیناسیون و مقابله با کرونا در استان قزوین صورت گرفته است، در این میان مسئولان ستاد کرونا و اصحاب رسانه به خوبی عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به پیک‌ جدید کرونا و از طرفی عادی انگاری کرونا ضروری است که اصحاب رسانه و مسئولان ستاد در جهت آگاهی بخشی و هشداردهی به مردم تلاش کنند تا دچار غفلت نشویم و از این پیک ضربه نخوریم.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: کرونا دوباره جان گرفته است، اگرچه استان قزوین در رعایت پروتکل‌ها به واسطه مدیریت خوب ستاد کرونا در سه یا چهار جایگاه بالای کشور قرار دارد اما ما هنوز نگران هستیم و کوچکترین غفلت موجب افزایش شیوع کرونا می‌شود.

وی یادآور شد: ما به شدت نگران مسافرت‌ها هستیم چون استان ما مسافرپذیر است و در مسیر استان‌های شمالی و غربی قرار گرفته است بنابراین نیاز به مراقبت جدی دارد، به ویژه رستوران‌ها و مهمانپذیرها را باید مراقبت کنیم همانطور که قبلاً اعتماد کردیم در این دوره نیز اعتماد می‌کنیم و انتظار داریم پروتکل‌ها به صورت کامل رعایت شود.

حبیبی اظهار کرد: رستوران‌ها و نانوایی‌ها نیز باید به صورت ویژه مورد نظارت قرار بگیرند، تاکنون همکاری‌های خوبی صورت گرفته است اما لازم است نظارت جدی گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستور استاندار باید آمار بیماری‌ها به صورت نقطه‌ای و منطقه‌ای استخراج شود و در اختیار فرمانداران قرار بگیرد تا بتوانیم با توجه به وضعیت هر منطقه تصمیم بگیریم، کنترل هر منطقه و ناحیه نیز برعهده فرمانداران است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در قزوین با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در  استان اظهار کرد: واکسیناسیون به خوبی انجام شده است و امیدواریم با اختصاص واکسن‌های بیشتری به استان قزوین بتوانیم تعداد بیشتری از شهروندان را واکسینه کنیم، واکسیناسیون ۶۵سال به بالا نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تالارهای پذیرایی نیز یک هفته فرصت دارند که پروتکل‌ها را رعایت کنند چنان که ظرف یک هفته آینده پروتکل‌ها را رعایت نکنند و مانند گذشته اقدام به برگزاری مراسم خارج از پروتکل‌ها کنند پلمب می‌شوند، تالارها باید ۳۰ درصد ظرفیت را استفاده کنند و بیش از این تخلف است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا قزوين محدودیت کرونایی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین پروتکل ها یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و هفتمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و دومین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه قضائی در حمایت از امر تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشخص شده است که بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و … قابل شناسایی است و امکان برنامه‌ریزی برای رفع آن وجود دارد.

وی افزود: چنانچه فردی سرمایه‌گذار به علت وجود موانع در سرمایه‌گذاری یا تولید، متحمل ضرر و زیان شود این موضوع بازتاب نامناسبی خواهد داشت و مانع از ورود افراد دیگری در عرصه تولید و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری اصفهان از این پس این موضوع را به طور مستمر در دستور کار خود خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان در ادامه از رسیدگی به مشکلات عرصه تولید و اقتصاد در این ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصریح کرد: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی انجام می‌پذیرفت اما مصوبه جدید اعضای ستاد بدین نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به صورت ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چندین واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

کد خبر 6090970

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • پیش بینی هواشناسی