Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ مجموع تولید شرکت آهن و فولاد ارفع در خرداد ماه نسبت به ماه گذشته دو درصد کاهش یافت و به ۱۴۸هزار تن رسید. این عدد در حالی رقم خورده است که میزان تولید ارفع در خرداد ۹۹ معادل تنها ۱۴۲هزار تن بود.

ارفع در خرداد ماه، بیش از ۱۶۰هزار تن از محصول شمش فولادی خود را به فروش رساند و از این طریق در حدود ۷۸۰میلیارد تومان کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مقدار فروش ارفع نسبت به اردیبهشت ماه، ۲۹درصد افزایش و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۵درصد کاهش یافته است. علاوه بر افزایش مقدار فروش، رشد هشت درصدی نرخ فروش شمش فولادی نیز باعث رشد ۴۰درصدی درآمد عملیاتی ارفع در مقایسه با ماه گذشته شده است. همچنین این رقم نسبت به خرداد ماه ۹۹ رشد ۲۸درصدی را تجربه کرده است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین شرایط وام سهام عدالت چیست؟ سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس امروز / آغاز هفته با پابرجا ماندن صفوف فروش نمای پایانی بورس (۱۲تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با افت ۱۰هزار واحدی همراه شد نقشه بورس امروز (۱۲ تیر ۱۴۰۰) / رشد بیش از هزار واحدی شاخص کل بورس سرمایه‌گذاران هوشمند چگونه در دوران ریزش بورس به موفقیت رسیدند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس خرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، نخستین روز از هفته سوم معاملاتی اردیبهشت ماه جاری با رشد چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی آغاز شد.

در این روز شاهد رشد حدود ٥ برابری معاملات نسبت به روز معاملاتی قبل بودیم. شرکت‌های توزیع بیش از ١٦٣ میلیارد تومان برق برای تحویل در ماه‌های اردیبهشت و خرداد معامله کردند. ٧٥ درصد از این معاملات مربوط به برق تحویلی خرداد و ٢٥ درصد مربوط به برق تحویلی در اردیبهشت بود. در معاملات امروز تعداد ١١٦ معامله در بازار اوراق سلف بورس انرژی مبادله شد که نسبت به روز قبل رشدی بالغ بر ٥٠ درصد داشت.

سهم نیروگاه‌های خصوصی در این معاملات ٦٤ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ٣٦ درصد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بارش‌های بهاری تراز سدها را افزایش می‌دهد
  • هفت پله قرمز بورس
  • افزایش حجم آب دریاچه ارومیه به ۲.۵ میلیارد مترمکعب
  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز
  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • کاهش بیش از ۱۰۰ میلیمتری بارش در تهران
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب