Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شفقنا، «خلیل الحیه» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفتگویی با پایگاه خبری عربی ۲۱ با اشاره به این موضوع گفت: رابطه با برادران در ایران استوار، قدیمی و ادامه دار است. ما بر اشتیاق حماس برای برقراری روابط خوب با همه تاکید می کنیم.

وی ادامه داد: ما روابط استواری با ایران داریم و برای توسعه این روابط و تقویت آن در راستای خدمت به قضیه فلسطین و مقاومت تلاش می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط ما با حزب الله لبنان هم خوب است و در چارچوب استقبال این جنبش از اقشار مختلف امت اسلامی قرار می گیرد. این روابط در گذشته شاهد تنشی نبوده هرچند در برخی مسائل اختلاف نظر  داریم.

الحیه با اشاره به اینکه حماس به برقراری روابط خوب با همه اصرار دارد، درباره روابط این جنبش با عربستان سعودی نیز گفت: حماس به دنبال برقراری روابط خوب با عربستان و همه کشورهای جهان است. شاید نوعی بی ثباتی در روابط با عربستان وجود داشته باشد اما این به دلیل رفتار عربستان است نه حماس.

کد خبر 611910 برچسب‌ها ایران و عربستان ایران و فلسطین فلسطین - حماس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و عربستان ایران و فلسطین فلسطین حماس روابط خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است

به گزارش قدس آنلاین، «ابوعبیده» گفت که ارتش رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه همچنان در باتلاق غزه گرفتار شده و تنها به کشتار و ویرانی بیشتر ادامه می‌دهد.

وی گفت: دشمن صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز هنوز بدون هدف است و هیچ افق روشنی ندارد. اسرای آن (رژیم) نیز آزاد نشده‌اند اما در مقابل، مقاومت فلسطین با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ همچنان استوار همانند کوه ایستاده است.

ابوعبیده افزود که جهان، قهرمانی و رشادت مبارزان فلسطین را مشاهده کرد؛ ضربات دردناک مقاومت تنها در زمان مقابله با حملات دشمن نبود بلکه دشمن در زمان عقب‌نشینی نیز با ضربات مقاومت مواجه شد.

ابوعبیده تأکید کرد که ضربات مقاومت به دشمن همچنان ادامه‌ دارد و اشکال جدید و متنوعی خواهد داشت. تا زمانیکه دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود ادامه می‌دهد و همچنان در خاک سرزمین فلسطین حضور دارد، این ضربات نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای اشغالگر در تلاش هستند تا چنین به جهانیان القا کنند که بر همه گروه‌های مقاومت پیروز شده‌اند اما این یک دروغ بزرگ است.

ابوعبیده گفت: دشمن طی ۲۰۰ روز هیچ هدفی را محقق نکرده و تنها مرتکب کشتار جمعی، ویرانی و قتل‌عام شده است. ما از حقوق اساسی ملت فلسطین از جمله عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی، رفع محاصره و بازگشت آوارگان به سرزمین خود، چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

سخنگوی گردان‌های القسام همچنین تأکید کرد: دشمن سعی دارد از تمامی وعده‌های خود در مذاکرات شانه‌ خالی و وقت‌کُشی کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه