Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوای کشورمان با کسب ۱مدال طلا ، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز ، به عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه دست یافت.

به گزارش برنا، مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان، در بخش فرنگی و رده سنی جوانان از صبح امروز - شنبه ۱۲ تیرماه در ۶ وزن آغاز شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب 4 مدال طلا ، نقره و برنز شدند و پس از تیم روسیه بر سکوی دوم مسابقات ایستادند و تیم میزبان سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرمحمد قلی نیا در وزن 87 کیلوگرم مدال طلا ، مجتبی مالک آبادی در وزن 63 کیلوگرم مدال نقره و مصطفی یحیایی در وزن 60 کیلوگرم و علی وطن پرست در وزن 55 کیلوگرم مدال برنز این مسابقات را برای کشورمان به دست آوردند.

وزن ۵۵ کیلوگرم علی وطن پرست در دور اول مقابل کشتی گیر قزاقستان باخت ولی در دور دوم مقابل ورزشکار اوکراین با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و در مسابقه ماقبل فینال به روسیه باخت ، وطن پرست مقابل حریف قزاقستان بازی را واگذار کرد و سوم مشترک شد و مدال برنز را به دست آورد.

وزن ۶۰ کیلوگرم : مصطفی یحیایی در اولین بازی مقابل حریف بلاروس خود با نتیجه ۱۲ بر ۴ به برتری رسید،یحیایی در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۷ حریف قرقیزستانی را از پیش رو برداشت ، یحیایی در دور سوم مقابل ترکیه باخت و در دور چهارم با برتری ۷ بر ۳ مقابل حریف قزاقستانی به مدال برنز رسید.

وزن ۶۳ کیلوگرم : مجتبی مالک آبادی در دور اول مقابل کشتی گیر روسیه شکست خورد ولی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر از سد کشتی گیر اوکراینی گذشت، در دور سوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل قرقیزستان به برتری رسید، مالک آبادی در دور چهارم مقابل کشتی گیر ترکیه به پیروزی رسید و با برد حریف روسی ، مالک آبادی به مدال نقره رسید‌.

وزن 67 کیلوگرم : شهاب رحیمی در دور اول با ضربه فنی به آذربایجان باخت و مقابل حریف روسی نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد.

وزن ۷۲ کیلوگرم عرفان عبدغیور در دور اول با ضربه فنی بازی را به حریف آذربایجانی واگذار کرد و در دور بعدی نیز با شکست برابر حریف خود از دور مسابقات کنار رفت.

وزن ۸۷ کیلوگرم : امیرمحمد قلی نیا در دور اول با ضربه فنی مقابل کشتی گیر قزاقستان پیروز شد و در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۵ مقابل روسیه به برتری رسید ، قلی نیا با ضربه فنی مقابل ورزشکار ترکیه به برتری رسید و مدال طلا را از آن کاروان جوانان ایران کرد.

این رقابت‌ها فردا - یکشنبه ۱۳ تیرماه در رده بزرگسالان ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی وزن مدال طلا روسیه قزاقستان بازی بلاروس ترکیه قرقیزستان ایران برنز طلا فرنگی نقره نایب قهرمان کشتی ناشنوایان مقابل کشتی گیر برتری رسید ضربه فنی مقابل حریف مالک آبادی دور دوم دور اول مدال برنز مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان

طرفداری| ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران در رقابت با نفر چهارم رنکینگ جهان به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات عربستان صعود کرد.

در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز عربستان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران رقابت نزدیک و جذابی را مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان داشت و در پایان توانست پیروز شود. نوشاد عالمیان  در رقابت با لیانگ از چین که نفر چهارم رنکینگ جهان است با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کرد.

عالمیان در گیم اول رقابت نزدیکی با بازیکن چین داشت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ شکست خورد. او گیم دوم را توانست  با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع خود به پایان برساند. او گیم سوم را واگذار کرد اما در گیم چهارم توانست حریف خود را شکست دهد. در گیم پایانی هم عالمیان با نتیجه ۱۱ بر ۵ پیروز شد.

نوشاد پیش از این در جدول مقدماتی بازیکنانی از اتریش، بلژیک و مصر را شکست داده بود. در جدول اصلی هم بازیکن چین تایپه که نفر ۲۹ رنکینگ جهان است را مغلوب کرد. عالمیان به دنبال ارتقاء جایگاه خود در رنکینگ جهانی است.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - لیانگ از چین (رنکینگ ۴ جهان) ۲

امتیاز: ۱۲ - ۱۴، ۱۱ - ۶، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۹، ۱۱ - ۵

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد