Web Analytics Made Easy - Statcounter

میهمان این برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران، سید مهدی رحمتی، پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی تیم پدیده است. رحمتی در ابتدای گفتگوی خود با طرفداری عنوان کرد که براساس نظر خودش اقدام به انتخاب یازده نفر برتر قرن می کند. همچنین وی معتقد است که ناصر حجازی برترین بازیکن قرن فوتبال ایران است و به همراه احمدرضا عابدزاده، این دو اسطوره الگوی های او در فوتبال ایران بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب جالب دیگر سیدمهدی رحمتی در پست دفاع بود، جایی که سیدجلال حسینی زوج نصرالله عبداللهی در خط دفاع شد. پیشنهاد ما به شما این است که تا پایان این برنامه با ما همراه باشید.

سلام خدمت مخاطبین رسانه طرفداری. با یکی دیگر از برنامه های تیم منتخب قرن در خدمتتان هستیم. کنار بنده آقای سید مهدی رحمتی حضور دارند که نیازی به معرفی ندارند. پیشکسوت فوتبال کشورمان. بازیکن سابق استقلال و تیم ملی و سرمربی حال حاضر پدیده.

آقای رحمتی سلام. خیلی ممنون که در این برنامه حضور یافتید.

به نام خدا. من هم خدمت شما و همکارانتان سلام عرض می کنم. در خدمتتان هستم.

به تیم منتخب و ۱۱ نفرتان فکر کرده اید؟

بعد از اینکه قرار شد در این برنامه شرکت کنم به انتخاب ها فکر کردم ولی باید بگویم من نمی توانم رای اول و آخر را بدهم. هرکس یک دیدگاه و نظری دارد. من سعی کردم آن چیزی که مد نظرم هست را انتخاب کنم. خیلی کسانی دیگر هستند که در نسل قدیم یا حاضر واقعا جزو بازیکنان خوب بوده و برای کشور و تیم ملی زحمت کشیده اند و پیشاپیش از اینکه اسمشان در تیم منتخبم نیست عذرخواهی می کنم ولی جایشان در قلبم هست و مطمئنا ارادت خاصی برایشان دارم.

اگر موافق باشید با پست دروازه بان شروع کنیم.

در زمانی که من بازی می کردم، تا حدودی بازی های آقای حجازی را دیدم. از آقای عابدزاده نیز شناخت کامل دارم. هر دو از عزیزان و بزرگان کشور هستند. من نیز از هر دو عزیز الگوبرداری کرده ام ولی با توجه به اینکه الگوی شخصی من چه به لحاظ شخصی چه فنی ناصر حجازی بوده، او را انتخاب می کنم. البته باید عرض کنم آقای عابدزاده نیز از بهترین دروازه بان های ایران بوده اند.

دو مدافع وسط می خواهیم که جلوی ناصر حجازی بازی کنند.

مدافعان وسط در وهله اول باید باهوش بوده و توانایی های منحصر به فرد داشته باشند. سرزن و سرعتی باشند و بتوانند در فوتبال به مانند الان بازیسازی کنند اما به نظرم مهم ترین فاکتور برای یک دفاع وسط، هوش است. من با سید جلال حسینی بازی کرده ام. تا همین الان هم دارد بازی می کند و فکر می کنم توانمندی و قابلیت های زیادی داشته که تا الان در فوتبال ایران حضور داشته است. با توجه به شناختم از او، سید جلال را انتخاب می کنم. دفاع وسط دیگری که البته خیلی از او تعریف شنیده ولی بازی اش را ندیده ام و به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست استقلال کار کرده، نصرالله عبداللهی است. او در زمان خودش مدافعی بوده که هیچکس نمی توانسته از او رد شود.

به سراغ پست مدافع راست برویم.

من به آقای مهدوی کیا رای می دهم.

برای پست دفاع چپ چطور؟

به آقای آندرانیک اسکندریان رای می دهم. او هم سابقه بازی در جام جهانی و هم بازی در تیم منتخب جهان را دارد.

یک خط جلوتر برویم. با هافبک دفاعی شروع کنیم.

در این پست هافبک های زیادی بودند که واقعا انتخاب از بین این عزیزان خیلی سخت است. همه شان توانمند و خلاق بودند. با توجه به شناخت و معیارهایی که دارم، کریم باقری را برای این پست انتخاب می کنم.

پست بعدی هافبک راست است.

در این سیستم ۲-۴-۴ لوزی یعنی هافبک های کناری باید توانایی بازی در وسط زمین را نیز داشته باشند. آقای سیروس قایقران را من به عنوان هافبک راست انتخاب می کنم.

هافبک چپ  تیم چطور؟

آقای ابراهیم قاسمپور.

به سراغ هافبک تهاجمی برویم.

انتخابم علی کریمی است. او واقعا یکی از بهترین فوتبالیست های ایران بود و به نظرم آن طور که باید، نتوانست به حقش برسد.

دو مهاجم برای تیم می خواهیم.

آقای گل دنیا را در این پست داریم که به لحاظ فنی، اخلاقی و فوتبالی یکی از اسطوره های ماست. من همیشه از ایشان الگوبرداری کرده ام. سخت کوشی، نظم و انضباط و … چیزهایی بود که از ایشان در تیم ملی الگوبرداری می کردم. برای مهاجم کنار ایشان هم گزینه های زیادی است. حسن روشن را می توان انتخاب کرد. ترجیح می دهم برای این پست کسی را انتخاب کنم که یکی از شیرین ترین خاطراتم را با گلزنی به استرالیا رقم زد. خداداد عزیزی. واقعا با آن گل تیم ملی کشورمان پس از سال ها به جام جهانی صعود کرد. من واقعا آن روز یکی از خوشحال ترین افراد روی کره زمین بودم. هنوز هم خاطرم است.

سه بازیکن برتر این تیم را می خواهیم.

ناصر حجازی نفر اول، علی دایی نفر دوم و آقای ابراهیم قاسمپور نفر سوم.

دو مربی می خواهیم این تیم را هدایت کنند. یک مربی ایرانی و یک مربی خارجی که سابقه کار در ایران داشته باشد.

حشمت مهاجرانی، بهترین مربی ایرانی. مربی خارجی هم آقای رایکوف.

انتخاب بعدی بهترین داور قرن است.

آقای علیرضا فغانی.

برترین تیم قرن چطور؟

چند تیم را می توان انتخاب کرد ولی آن تیم استقلال ۹۰ جزو بهترین تیم های قرن بود.

سه ورزشکار برتر قرن را می خواهیم.

غلامرضا تختی نفر اول. علی دایی نفر دوم. حمید سوریان نفر سوم.

خیلی ممنون که در این برنامه شرکت کردید. اگر صحبتی مانده در خدمتتان هستیم.

ممنون از لطفتان که این وقت را در اختیار من قرار دادید. از همراهان رسانه طرفداری تشکر می کنم و امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشند. فرم نظرخواهی تکمیل شده سیدمهدی رحمتی

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخاب می کنم فوتبال ایران ناصر حجازی تیم منتخب تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد اغواکننده به اسطوره فوتسال ایران برای تبلیغ برنج!
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری