Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@19:07:06 GMT

خداحافظی ثروتمندترین فرد جهان با مدیریت آمازون

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۸۲۹۰

خداحافظی ثروتمندترین فرد جهان با مدیریت آمازون

به نقل از راشاتودی، جف بزوس که یکی از پول‌دارترین افراد جهان است قرار است از پس‌فردا رسماً از ریاست شرکت آمازون کنار برود.

وی که بنیان‌گذار این شرکت بزرگ خرده فروشی اینترنتی است، همین چند هفته پیش از سوی مؤسسه فوراور به عنوان پول‌دارترین فرد جهان مطرح شد.

البته هدف بزوس از کنار گذاشتن مدیریت آمازون خالی کردن وقت بیشتر برای رسیدن به شرکت بلو اوریجین است که در زمینه فراهم کردن مسافرت‌های فضایی فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت آمازون نخستین بار در اوایل دهه 1990 میلادی توسط بزوس و در شکل اولیه یک کتابفروشی آنلاین تأسیس شد اما حالا یکی از گران‌قیمت‌ترین شرکت‌های جهان است و 1.7 تریلیون دلار ارزش دارد.

10.3 درصد سهام آمازون در اختیار بزوس است و البته وی قصد ندارد  جایگاه خود در هیأت مدیره آمازون را ترک کند. چند روز دیگر جف بزوس با فضاپیمای نیوشفرد به همراه 5 نفر دیگر راهی فضا است. این سفر هوایی در روز 20 جولای و در سالگرد نشستن فضاپیمای آپولو 11 در سطح ماه در سال 1969 انجام خواهد شد./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: جف بزوس ثروتمندترین فرد جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

کنسرت رایگان مدونا، خواننده مشهور آمریکایی با حضور بیش از یک و نیم میلیون تماشاگر شامگاه شنبه ۴ مه در ساحل کوپاکابانا در ریو دوژانیروی برزیل برگزار شد.

بسیاری از تماشاگران از ساعت‌ها پیش برای یافتن مکانی مناسب در محل برگزاری کنسرت این خواننده ۶۵ ساله حاضر شده بودند.

تخمین زده می‌شود که حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر برای حضور در این کنسرت به ساحل کوپاکابانا در این شهر آمدند و به گفته سازمان‌دهندگان کنسرت این ساحل معروف را به «بزرگترین صحنه رقص در جهان» تبدیل کردند.

مدونا ۶۵ ساله در کنسرتش این ساحل را «زیباترین مکان در جهان» توصیف کرد.

کنسرت ریو به عنوان ایستگاه پایانی تور جهانی مدونا و برای تشکر از حمایت‌های هوادارانش در طول چندین دهه، برگزار شد.

علاوه بر جمعیت زیادی که در ساحل دور هم گرد آمده بودند، بسیاری از ساکنین این منطقه هم از پنجره‌های خانه‌های خود، هتل‌ها و همچنین قایق‌ها به تماشای این کنسرت پرداختند.

دیگر خبرها

  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • خداحافظی تلخ مارکو رویس از دورتموند پس از ۱۲ سال + ویدئو