Web Analytics Made Easy - Statcounter

تونی کروس از رفتار برخی هموطنانش گله دارد. 

تونی کروس در سال 2023 برای بازنشستگی یا ادامه فوتبالش تصمیم گیری می کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از RM4Arab، تونی کروس روز گذشته اعلام کرد که دیگر قصد ندارد برای تیم ملی آلمان به میدان برود. کروس در مصاحبه جدیدی که انجام داده، در مورد خداحافظی از فوتبال هم توضیحاتی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازنشستگی؟ به نظرم سال 2023 برای این کار کاملا مناسب است و (در تمدید قرارداد) از عمد انتخاب شده است؛ آن موقع 33 ساله خواهم بود و می توانم بنشینم و تصمیم بگیرم که آیا برای 1 یا 2 سال دیگر تمدید می کنم یا نه. اما از چیزی که مطمئن هستم، این است که در رئال مادرید بازنشسته خواهم شد.  کم لطفی بعضی از آلمانی ها  نمی خواهم همه را در آلمان متهم کنم چون آنجا هواداران زیادی هستند که از من قدردانی می کنند. اما گاهی اوقات حس می کردم بعضی افراد به خاطر 11 سال حضور در تیم ملی، از من قدردانی نمی کردند. در اسپانیا اوضاع متفاوت است، از 7 سال پیش و انجام اولین بازی برای رئال مادرید، همه از من قدردانی کرده اند. 

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی خاطره بازی با مهدی پاشازاده در طرفداری: یاوری تیم ملی را به من سپرد، سبیل همه بچه ها را زدم! کنایه علی کریمی به انتخاب جدید شهاب الدین عزیزی خادم شاهرخ بیانی: جای گل‌ محمدی بودم امروز کنعانی‌ زادگان را بیرون می‌ کردم برونو فرناندز: مجبورم یک سال دیگر برای پیراهن شماره 8 منچستریونایتد صبر کنم! گابریل ژسوس و دریافت کارت قرمز مستقیم پس از اجرای فن کاراته روی بازیکن شیلی / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: من قدردانی تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: بانوی استان که مستمری مختصری دریافت می‌کرد نیمی از هزینه معاش ماهانه خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کرد .
حیدری افزود: پس از اختصاص کمک این مادر برای آزادی یک زندانی زن ، خیرینی از تهران بقیه بدهی زندانی را تقبل کردند؛ با پرداخت مبلغ بدهی مادری به آغوش خانواده بازگشت.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم
  • (ویدئو) مراسم بازنشستگی سگ مأمور فرودگاه با ده‌ها توپ
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • سعیدی: هواداران سپاهان سنگ‌پراکنی نکردند / لشگری: باشگاه سپاهان بدعت‌گذار توهین جنسی و غیر انسانی به هواداران خانم بود / فیلم
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند