Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر انگلیس به منظور تکمیل کتاب زندگینامه «ویلیام شکسپیر» از یک شکسپیرشناس برجسته کمک خواسته است.

خبرگزاری میزان - روزنامه گاردین اعلام کرده است که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس اواسط سال ۲۰۱۵ میلادی، زمانی که هنوز شهردار لندن بود، امضایی را با انتشارات انگلیسی هودر و استاتن یک قرارداد ۵۰۰ هزار پوندی به منظور نوشتن زندگینامه ویلیام شکسپیر (نمایشنامه‌نویس انگلیسی قرن شانزدهم) انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون ادعای جدیدی از سوی یکی از شکسپیرشناسان برجسته انگلیسی مطرح شده است که نشان دهنده رسوایی دیگری برای جانسون است.

این محقق اعلام کرده است که نماینده جانسون با مراجعه به او از وی درخواست کرده‌اند تا برای تمام کردن کتاب به نخست وزیر کمک کند. وی در این خصوص همچنین گفته است که اواخر سال ۲۰۱۵، یکی از دستیاران جانسون با او تماس گرفته و از او خواسته با شرکت در یک جلسه توجیهی به سوالات جانسون درباره شکسپیر، جواب دهد؛ آن هم در جلسه‌ای که قرار بود هرآنچه می‌گوید برای استفاده در کتاب ضبط شود.

به گفته این محقق، جانسون برای نوشتن کتاب پرفروش فاکتور چرچیل (۲۰۱۴) هم از همین روش ضبط جلسات با یک استاد و بازنویسی جواب‌ها استفاده کرده بود. نماینده جانسون به من گفت اصالت و هوشمندی این اثر در سوالاتی است که جانسون انتخاب می‌کند و روش منحصربه‌فردی که در بازنویسی جواب‌های تخصصی دارد.

اما اکنون با گذشت ۶ سال هنوز خبری از چاپ این کتاب نیست. جانسون در سال ۲۰۱۹ با اشاره به مشغله زیاد در مقام نخست وزیری، گفت نمی‌تواند این کتاب را تمام کند و ابراز تاسف کرد.

بیشتر بخوانید: افشاگری «گاردین» درباره هزاران مجرم جنسی در انگلیس

انتهای پیام/

برچسب ها: بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن

آفتاب‌‌نیوز :

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در یک سفر از پیش اعلام نشده از پکن با مقام شماره ۲ چین دیدار کرده است.

به گزارش الجزیره، دیدار ماسک با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین در حالی انجام می‌شود که خودروسازان چینی در حال تبلیغ جدیدترین خودرو‌های الکتریکی خود در نمایشگاه خودروی پکن هستند که از ۲۵ آوریل تا ۵ می‌برگزار می‌شود.

رسانه دولتی چین گزارش داد، در جریان دیدار روز یکشنبه آنها، لی به ماسک گفت که امیدوار است ایالات متحده با چین در همکاری “برد-برد” تعامل کند و از عملیات تسلا در چین به عنوان نمونه‌ای موفق از همکاری با یکدیگر نام برد.

لی گفت: «بازار بسیار بزرگ چین همیشه به روی شرکت‌های خارجی باز خواهد بود. چین به قول خود پایبند خواهد ماند و به سختی برای گسترش دسترسی به بازار و تقویت ضمانت‌های خدمات ادامه خواهد داد.»

ماسک در پستی در X گفت که از ملاقات با مقام شماره ۲ “مفتخر” است.

ماسک گفت: “ما اکنون سال هاست که همدیگر را می‌شناسیم، از اوایل روز‌های شانگهای. ”

بازدید ماسک از قبل اعلام نشده بود و مشخص نیست که آیا برنامه سفر او ممکن است شامل بازدید از نمایشگاه خودرو پکن باشد، جایی که خودروسازان چینی خودرو‌های الکتریکی را به نمایش می‌گذارند که مستقیماً با مدل‌های تسلا رقابت می‌کنند.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد