Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگو با خبر ۲۱ گفت: متاسفانه سیستان بلوچستان از نظر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جزو آخرین استان هاست و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این استان زیر ۴۰ درصد است.

او افزود: از سه ماه پیش نیرو‌های مسلح و ارتش و ناجا، ۱۱۷ درصد رشد در مراقبت از مرز‌ها داشته اند و نظارت کاملی بر رفت و آمد‌های مرز‌ها وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باز هم شاهد رفت و آمد‌های غیرقانونی از مرز‌ها در برخی استان‌های جنوبی بودیم.

رئیسی ادامه داد: عبور و مرور در مرز‌های غیر قانونی بیشتر از مرز‌های قانونی است و باید کنترل بر این مرز‌ها بیشتر شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: به دلیل درگیری های اخیر در افغانستان، هموطنان افغانستانی ما به کشور مهاجرت داشته اند و این نیز یکی از علل افزایش بیماری در جنوب کشور بود.

رئیسی گفت: در نظر داریم برای سیستان و بلوچستان کار‌های ویژه انجام دهیم ابتدا واکسیناسیون را در سنین کمتر هم انجام می‌دهیم و مصوب شد که اکثر ادارات در این استان تعطیل باشند و فقط در ارگان‌های دولتی ضروری ۳۰ درصد از کارمندان حضور داشته باشند. خوشبختانه کمبود تخت در سیستان و بلوچستان نداریم.

او گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار دز واکسن برکت تحویل گرفته ایم و هفته آینده یک میلیون دز دیگر دریافت خواهیم کرد و از هفته بعد روند واکسیناسیون منظم‌تر خواهد شد و سرعت واکسیانسیون افزایش خواهد یافت.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: از فردا فقط مشاغل گروه یک (ضروری) اجازه فعالیت دارند و بقیه مشاغل همگی تعطیل هستند و رفت آمد‌ها هم به شهر‌های قرمز ممنوع است. ابلاغ این دستور‌ها قبلا صورت گرفته و از فردا جریمه‌ها در صورت تخطی، برای افراد، اعمال خواهد شد.

او گفت: در حال حاضر ده شهرستان تهران از جمله خود تهران، قرمز هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوه نامه های بهداشتی مرز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، خسروی بنجار مدیر کل فرودگاه بین المللی استان گفت: پرواز کاروان حاج استان با ۲۵۶ سرنشین در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه به زمین می‌نشیند.
وی ازخانواده خواست به دلیل همزمانی با پرواز داخلی از اجتماع در فرودگاه خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • سپاه: نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • کلسترول خوب برای این افراد مفید نیست
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود