Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

تیمسار ناصر نوآموز رئیس و دبیر اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت فوتبال ایران به خبرورزشی گفت: مدت‌ها بود در ایران حضور نداشتم و برای استراحت و دیدن خانواده به آمریکا سفر کرده بودم. شکر خدا حالم خوب است و این روزها شرایط جسمانی بهتری دارم. مدت کوتاهی است به ایران برگشته‌ام و مشغول انجام کارهای شخصی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره گروه بندی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی گفت: به اعتقاد من تیم ملی در بهترین گروه ممکن قرار گرفت و ما می‌توانیم به عنوان تیم اول از این گروه صعود کنیم به شرطی که رقبا را دست کم نگیریم چون به هر حال این تیم‌ها با اقتدار صعود کرده‌اند و توانایی‌های زیادی دارند. حتی لبنان و سوریه می‌توانند برای ما مشکل درست کنند. با این وجود من معتقدم اگر با اقتدار و با آمادگی کامل قدم به مسابقات بگذاریم به طور حتم جواز صعود به جام جهانی را خواهیم گرفت.

نوآموز همچنین گفت: کره جنوبی اصلی‌ترین رقیب تیم ایران است اما نباید از عراق و امارات را نیز غافل شویم. سوریه و لبنان هم رقبای قابل احترامی هستند. من خوشحالم از اینکه تیم ملی با اقتدار از مرحله قبلی صعود کرد و توانستیم مشکلات حاشیه ای را پشت سر بگذاریم. دیگر نباید اجازه دهیم که تیم ملی با مسائل حاشیه‌ای دست و پنجه نرم کند.

وی پیرامون وضعیت فدراسیون فوتبال نیز گفت: مدتی در ایران نبودم و از ریز مسائل خبر ندارم اما معتقدم اگر فدراسیون فوتبال توانایی‌ها و تجربیات پیشکسوتان ملی را نادیده بگیرد قطعاً شکست خواهد خورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی خبر ویژه فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!

به گزارش "ورزش سه"، پارما چهارشنبه‌شب در دیداری خارج از خانه مقابل باری رده هجدهمی به تساوی ۱-۱ رسید که برای تایید حضورشان در سطح اول فوتبال ایتالیا برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ کافی است.

آنها سه امتیاز از کومو در رده دوم فاصله دارند و با تفاضل +۳۱ صعودشان به سری A از نظر ریاضی قطعی شده است و آنها در فصل آینده این لیگ حضور خواهند داشت.

بوفون رابطه بسیار نزدیکی با پارما دارد، زیرا در اوایل دهه ۱۹۹۰ کار خود را به‌عنوان یک بازیکن جوان در آنجا آغاز کرد، سپس در سال ۱۹۹۵ اولین بازی خود را در تیم اول انجام داد.

او سپس در سال ۲۰۰۱ به یوونتوس پیوست، اما برای یک دوره دو ساله بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به این باشگاه بازگشت و در نهایت در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کرد.

بوفون با تبریک به هم‌تیمی‌ها و باشگاه سابقش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «بالاخره سری A! چقدر هیجان انگیز است که شادی را در چهره کسانی می‌بینم که سال‌های آخر دوران بازی‌ام را با آنها تقسیم کردم.

دوستان عزیز، طرفداران عزیز پارما، از این دستاورد که به مدت طولانی به دنبال آن بودیم لذت ببرید. این فصل بهترین زمان برای کسب آن بود!
تبریک به بازیکنان، کادر فنی و مربیان! با تمام وجودم، زنده باد پارما!»

دیگر خبرها

  • فیلم/ تازه‌ترین خبرها از مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!