Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به اظهارات علی یونسی، وزیر پیشین اطلاعات گفت: آقای یونسی  دو دوره متوالی وزیر اطلاعات کشورمان بوده اند و در دولت فعلی هم حکم مشاور رئیس جمهور را داشتند؛ بالاخره بی تجربه و بی سابقه نیستند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس افزود: وزیر پیشین اطلاعات موضوعی را در خصوص نفوذ موساد در کشور مطرح نمود و به نحوی برای همه مسئولان اعلام خطر کرده، پس طرح چنین مباحثی نباید کوچک شمرده شود و قطعا شخصی که اینچنین موضوعاتی را علنی می گوید حتما شواهد و مستندات بسیار روشنی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بنده  مطلع نیستم که قبلا این شواهد و مستندات را به نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ارائه داده است یا خیر، اما اگر تا به حال چنین اقدامی را انجام نداده از او خواستاریم که اسناد و شواهد لازم را در اختیار نهادهای مربوطه قرار دهد.

عباس زاده مشکینی بیان کرد: پس از تعطیلات مجلس در کمیسیون امنیت ملی پیشنهاد خواهم کرد تا آقای یونسی در صورت لزوم به کمیسیون مربوطه بیاید و اطلاعات و توضیحات تخصصی تر را به این کمیسیون ارائه دهد؛ چرا که ارزش این را دارد تا اطلاعات دقیق خود را دراختیار نهاد ذی ربط قرار دهد و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

27219

کد خبر 1531758

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم علی یونسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا روایت کرده است، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند. از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آنها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه های آنها به گزارش های دروغ و دور از واقع متوسل شده اند تا عملیات روانی انجام دهند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901809

دیگر خبرها

  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • کیومرث صابری؛ چگونه «گل‌آقا» و بعد «گل‌آقای ملت ایران» شد؟/ "بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق"؛ ناراستی که راست تلقی شد!/ نمادی که می توانست نهاد شود اما نشد
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!